Terug naar overzicht
Hey,Niet evident met een verhuis erbij. Probeer er nog van te genieten!! Dit moeten leuke dagen zijn.Goeie moed!
Bedankt Patricia... Genieten zal ik zeker doen :-)Gewoon even confronterend als je alles wat nog moet gebeuren eens uittypt. Hopelijk kunnen we deze week alles vastleggen/bestellen en dan zal het er snel zijn...
Hallo Nawal,ik trouw volgende week vrijdag, en van stress is er eigenlijk nog niet veel te merken.Alles is klaar, we moeten enkel nog kijken voor wat snoepbrochetten voor de kindjes aan het gemeentehuis, maar anders niets meer.Groetjes Jill
hey,wij trouwen binnen 44 dagen.... is 14 april... spannend, hier wel heel veel stress....Ook nog ons huisje inorde aan het brengen... wij wonen nog niet samen...Bij ons ook nog:- Huwelijksreis- misboekjes drukken- nog eens bij bloemenwinkel- koeken bestellen-Pralines bestellen en koekjes- Cava halen-Fruitsap halen- Jenever- ehbo kid maken- tafel versiering en menu's drukken- nog enkele uitnodigingen bezorgen...- en dan nog wat kleine zaken...- En ook nog mijn Thesis schrijven....Veel groetjes Ellen
Wij trouwen 23 maart en stress heb ik nog niet hoor! Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk!!! Er moeten hier ook nog wat "kleine" dingen gebeuren! -menu bespreken -tafelschikking afwerken -bedankjes inpakken -playlist afwerken -nieuwe wc-deur gaan kopen (gastenboek) Geen paniek...alles komt in orde denk ik steeds maar!! Zaterdag is het m'n vrijgezellenavond dus de pret kan beginnen!!!😄 Geniet van je laatste voorbereidingen ik denk steeds dat ik me ga vervelen eens alles achter de rug is! Groetjes Sylvie
hier ook nog niks van stress.Ik heb dan ook het gevoel dat we perfect op schema zitten.Het meeste dat nu nog moet gebeuren is voor de laatste weken.T'zal een klein spurtje zijn de week ervoor en dan genieten
Wij trouwen volgend weekend en hebben niet echt stress.Alles is geregeld, enkel nog geen binnenlocatie voor foto's.Op goed weer kunnen we enkel maar hopen...Het zal je wel lukken alles op tijd te regelen, het zijn nu niet echt zo'n grote dingen meer die je moet doen hé.En je hebt nu wat meer tijd nu de verhuis achter de rug is é
Hallo! Wij trouwen op 31 maart :)! De grootste dingen zijn geregeld. Echt stress heb ik nog niet, al maakt mijn hart af en toe wel een sprongetje en krijg ik kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Dit weekend is mijn vrijgezellen. Ik weet totaal van niks en weet zelfs niet wanneer ze mij precies komen oppikken. Super spannend dus allemaal! Ik geniet er nu al van!
Hallo, ik trouw ook op 31 maart! Ik zit ook behoorlijk op schema. De week voor de trouw heb ik verlof zodat ik de laatste dingen in orde kan brengen en hopelijk ontspannen zal zijn . Véél succes!
Hey Nawal,Ik trouw op dezelfde dag als jij :-) Maar dat wisten we al hé. Hier is zo goed als alles geregeld. Enkel nog een paar dingetjes halen in de winkel zoals lint, enveloppedoos, gastenboek,... En ook zoals jullie nog de broodjes en slaatjes bestellen voor op het avondfeest. En volgende week vrijgezellen... Maar daar moet ik mij geen zorgen om maken :p Voor de rest hier ook superstress... morgen mijn jurk voor de laatste keer passen en meenemen naar huis. En dan voor de rest heb ik volgende week een superdrukke week, gezichtsreiniging + verwenmomentje, proef make-up (ik had eerst een andere MUA maar ik was niet tevreden dus heb ik op het laatste nippertje nog iemand anders genomen), en nageltjes laten zetten. En voor de rest aftellen hé... :-)Groetjes
Dag iedereenBedankt voor de reacties! Ja de stress komt bij mij ook gedeeltelijk van de familie uit. Ik ben Marokkaanse, mijn vriend Belg en dat wordt niet door iedereen "goedgekeurd". Maar we proberen inderdaad zoveel mogelijk te genieten...Als ik lees wat sommige bruidjes ook nog moeten doen, besef ik inderdaad dat ik niet zoveel meer moet doen. Alles zou eigenlijk deze week moeten lukken...En ik ben idd ook "bang" dat ik mij achteraf zal vervelen :-) Een de drukte van het verhuizen en de voorbereiden van de trouw voorbij zijn is het enkel nog genieten van elkaar dus dat is wel een mooi vooruitzicht!Succes aan iedereen die binnenkort trouwt en laat ons allemaal hopen op mooi weer op onze dag...Groetjes
Wij zijn momenteel ook volop aan het verhuizen. Het is inderdaad een stresserende combinatie, maar langs de andere kant wel een heel fijn gevoel dat mijn vriend me op onze trouw kan komen halen aan ons huis :-).