Terug naar overzicht
suikeren hartjes vind ik het origineelst, maar suikerbonen zijn waarschijnlijk iets voordeliger...
Hey Evy,Ik heb plexi hartjes en deze ga ik vullen met zilveren en witte hartvormige suikerboontjes.. ik heb er ook lang over getwijfeld maar uiteindelijk toch voor gegaan!Je moet nemen wat je zelf mooi vind!Groetjes en succes!
Hey evy,Ik heb het plexi hartjes en ga die vullen met witte en rode hartvormige suikerbonen :)
Hartvormige suikerboontjes
Wij hebben ook plexibollen als bedankjes. Er zitten origami kraanvogeltjes in, in verschillende frisse kleuren. Daarbij hebben we van die gepofte rijst met een suikerlaagje gedaan, 2/3 witte en 1/3 gekleurde (hadden toevallig dezelfde kleur als onze vogeltjes) en dat goed gemengd. We vinden het erg mooi zo!
wij hebben plexi hartjes gevuld met witte smartie, paar turquoise hartjes en zilveren suikerbolletjes
Ik zoek ook van die suikeren hartjes. De suikerboonversie hebben ze bij AVA. Weet er iemand waar ik die kleine suikeren hartjes kan vinden? (een niet-webshop)groetjes Wendy
als je suikerhartjes bedoelt met woordjes op. Bij ons in het Kruidvat hebben ze die. Je kan ze bij hen blijkbaar ook in een grote verpakking bestellen.Heb gisteren mijn kids al eens wat laten voorproeven en ze mogen kiezen wat ik in zakjes ga doen.
Hey Ann, merci voor de tip!!