Terug naar overzicht
Hey An,De kleine rode hartjes kosten voor 1 kg 13,40€ en voor 5 kg 62,76€. Dat had ik daar pas nog gezien en genoteerd in mijn boekje. Van de gewone suikerbonen weet ik geen prijzen maar die zullen wel wat goedkoper zijn hé.Ik weet niet van waar je bent maar in Mol is er een groothandel van suikerbonen die zal nog wel wat goedkoper zijn.Groetjes,Nancy
Als je van West-Vlaanderen bent, dan ga je beter naar de floralux in Dadizele of Supra bazar in gullegem. Daar zijn ze per kilo ongeveer 2 euro goedkoper. Zelfs een pralinewinkel in de buurt, was goedkoper dan Ava.Groetjes Hannelore
Dag An, ze hebben in ieder geval kleine hartjes in Ava, ik moet die ook nog gaan halen.Weet er iemand toevallig ook hoeveel gram je voor 1 (standaard) bedankje moet voorzien?
Hey An,Bij de Makro zijn ze ook goedkoper. Ik dacht rond de 12€ of minder per doos van 1kg.Moest je geen makrokaart hebben, je kan tegenwoordig ook als particulier een kaart aanvragen bij makro. Dus je kan er gewoon naartoe. Groetjes Tinneke
ahha... thanx voor de tip Tinneke. We zijn weer aan het twijfelen geslaan. Graag willen we vilten hartjes, super mooi.Maar ik heb schrik dat het niet netjes lukt en mja moet een alternatief zoeken héhé..
Bij AVA hebben ze verschillende zakjes en potjes om je bruidssuiker in te steken. Wijzelf hebben gekozen voor hartlolly's :-) Die zijn al mooi verpakt dus dat is wel een plusje :-)