Terug naar overzicht
hey hey, Ik laat eerst mijn kapsel doen en dan de make up. :-) Om 6u00 moet ik bij de kapster zijn en om 7u00 komt de dame die mij schminkt. groetjes!
Idem hier: 7u30: kapper, 8u45 make-up.
Bij mij komen ze beiden aan huis en voor beiden maakte het niets uit, wat eerst gebeurde. Maar aangezien we met 5 zijn voor schmink en haar, zal het ervan hangen!En bij ons beginnen ze om half negen, om half elf vertekken...
Bij mij ook eerst kapper dan make-up. Anders zou de make-up mss op je voorhoofd al weg gewassen kunnen zijn, dat zou jammer zijn hé! Groetjes
Hier eerst de make up en dan het haar (op vraag van mijn kapper). Ik moet wel mijn haar al wassen en drogen voor ik naar de visagiste vertrek.groetjes
Hier eerst make up en dan kapster, kapster heeft het zo het liefste, haar moet hier niet gewassen worden, anders heeft het teveel kans volgens haar om los te springen.Groetjes
ik ga eerst na de kapper en dan hier thuis woord me make-up gedaan.
Eerst haren wassen en blazen bij de kapper, dan make-up en dan komt de kapper mijn haren doen :-)
Hallo Ellen, ik doe beide, haar en make-up volgens jouw gelaat, stijl en persoonlijkheid en aan huis,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten, Michel