TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carrie
13-9-2013
|
1-3-2012 20:11:20
ai ai ai , schoonmama's he ! ik mag van geluk spreken met mijn schoonmama :-) maar sommigen kunnen blijkbaar momzilla's zijn ! niet teveel van aantrekken en jouw zin doen !!!!!!!! het is jullie dag, en wat zij wil maakt geen z*k uit (sorry dat ik het zo bot zeg) als je jou teveel gaat laten leiden door haar, ga je er nadien spijt van krijgen...
ivm de duiven, enkele dagen geleden was er een topic over. blijkbaar zijn die duiven zo afgericht dat ze echt direct vertrekken als je ze loslaat. een bruidje zei dat zij de duiven in hun mandje (vb wit strik aan handvat ofzo) ging laten en dan samen t mandje opendoen. de duiven zouden dan direct wegvliegen en niet eens in de buurt van jouw kleed komen ;-)
|
|
sarah
24-8-2012
|
1-3-2012 20:12:06
Volgens mij mag dat wettelijk niet meer duiven lossen?! :-s
|
|
Petra
1-9-2012
|
1-3-2012 20:16:07
thx carry, ik wou dit echt even kwijt, ze is er gwn meer mee bezig dan ik :D oke, op deze manier wil ik wel duiven, ik kan ze idd direct loslaten, uit het mandje, en sarah, ik denk dat het verschillend is van kerk tot kerk, als het in een druk centrum is niet denk ik, voor de orientatie heb ik al gehoord.. ging dit toch eerst vragen aan onze pastoor , maar ik vind het symbolisch wel heel erg leuk :-) en ga dit toch doen, ook al wil ze da ni, want ga er dan spijt van krijgen als ik het ni gedaan heb
|
|
Nele
20-8-2011
|
1-3-2012 20:29:57
Hoi, idd niet van aantrekken en je eigen ding doen! Wij hadden ook twee witte duiven, dit mag wel. Het waren wel 'prof trouw duifjes' :o), dus ze vliegen dan direct terug naar hun 'woonplaats'. Onze ceremoniemeester gaf ze perfect aan. De kostprijs was €50 voor twee witte duifjes. Ze hebben mijn kleed mooi wit gelaten. Ik had er ook eventjes schrik van, maar uiteindelijk, je hebt ze niet langer dan een minuut in de handen (dus kans is klein) en heb het wat verder van me gehouden. Ik vind duiven een mooi symbool én leuke foto's!
Veel succes!
|
|
Petra
1-9-2012
|
1-3-2012 20:36:25
idd, nele, en van waar komen de duifjes als ik mag vragen?
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
1-3-2012 20:53:00
Ha, ik heb een hemelste schrik van duiven, mijn hubbie wil er graag. Ik denk niet dat ze zozeer een dropje doen voor ze vertrekken, mijn nachtmerrie is dat ik ze plat duw van schrik Gewoon knikken en slikken bij de schoonmama en ondertussen lekker je zin doen. Zij heeft een huwelijksfeest voor zichzelf gehad - nu is het aan jullie en ze heeft tijd van blij worden!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
|
|
Kelly
8-6-2012
|
1-3-2012 21:47:00
Ooooooh, ik herken je situatie zo goed! Ik word soms ook echt gek van mijn schoonmoeder. Ze wilt er heel graag bij betrokken zijn maar moeit zich soms echt te fel en heel raar... Ze heeft altijd een andere mening dan mij! Zwijgen en ja knikken? Dat werkt voor mij al lang niet meer.... Heeeeeeeeeeeeeeeelp!!! ;-)
|
|
Nele
20-8-2011
|
|
|
Martine
2-6-2012
|
1-3-2012 23:38:32
Meisjes meisjes toch , Wat heb ik dan een goede schoonmama , zij laat mij volledig doen , en als ik raad moet hebben van haar zal ze me die wel geven en op een gepaste manier . Laat jullie niet doen hoor , het is jullie trouwfeest , jouw kleed , jouw schoenen ! Probeer het haar op een gepaste manier duidelijk te maken , anders gaat ze misschien later ook jouw leven verder beinvloeden . Wat als er kinderen komen ? Ik zie het al voor me . Succes nog !
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
2-3-2012 10:16:29
Oei dat is niet zo leuk. Idd gewoon je eigen zin doen. Hier ook totaal geen problemen met de schoonmama. Zij vraagt zelfs tips aan mij, over haar kledij enzo. Wij doen ook veel dingen samen zoals samen naar het beautysalon, samen winkelen,... Ze is voor mij meer de moeder die ik zelf niet heb (zelf heb ik niet veel aan mijn mama) Duuusss er zijn ook nog goede schoonmama's hé :-)
Groetjes en nog veel succes!
|
|
Ann
28-9-2012
|
2-3-2012 10:42:12
je hebt natuurlijk ook de schoonmoeders, allez vriendin van schoonvader met wie hij al 12 jaar samen is en al 8 jaar samenwoont,die er niks over zeggen das dan hier het geval...
Natuurlijk is het wel JOUW dag en niet die van haar
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-3-2012 12:05:53
Hey,
Ivm de duiven: ik vind het zo zielig...heb ooit eens gehoord dat die dan hun vliegroute :-) naar huis niet meer vinden en dat ze dan een trieste dood sterven? Maar ik durf dat niet vastnemen...dus geen duiven (wij trouwen ook niet voor de kerk).
En uw schoonmama...hello!! Wie trouwt er eigenlijk? Zij of jij? Doe gewoon uw eigen zin...en idd de moeder-dochter momenten moeten er zijn en de schoonmoeders zijn dan soms jaloers...niet aantrekken. Uw eigen zin doen! Als je geen platte schoenen wilt kopen, dan koop je geen! Als je een onderrok wilt dragen...dan draag je die gewoon!
Bij mij vraagt de schoonfamilie amper naar onze trouwvoorbereidingen...maar heb het liever zo, dan dat ze zich zouden moeien met alles :-).
Succes and...be strong e!! U ni laten doen!
groetjes
|
|
Petra
1-9-2012
|
3-3-2012 14:17:40
fijn zulke lieve reacties te lezen :-) ja, ik ga gewoon mijn zin doen en me niet laten doen, iedere keer as die mij zie praat die over den trouw, alsof de hele wereld alleen daarom draait, oke das vo mij ook eel belangrijk, ma ik heb nog een leven naast die voorbereidingen voor t huwelijk ook éj :s nu moet ik van haar al me haar en mijn schoonzussen (aar dochters) de uitnodigingen kiezen ook, zodat zij ze ook goed vinden, tis idd mijn huwelijk, en ni die van haar of van haar dochters, ik ben t echt bena zat :P ma kzal wel knikken en gewoon mijn ding doen anders komt hier ruzie van en da wil k ook ni...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|