Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat vragen aan ceremoniemeester?

1-3-2012 20:22:34
hoi hoi,
wij hebben morgen ons 1 kenningmakingsgesprek met de ceremoniemeester.
het is een heel ervaren man die hier door iedereen werd aangeraden.
waarschijnlijk zal hij wel meer uitleggen dan waar ik kan aan denken, maar toch...
zijn er dingen die ik best kan vragen? :-)

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 710

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik1-3-2012 21:05:57

Ik had onze voorlopige dagplanning meegenomen en al eens aan hem gevraagd of hij hier een blik op wou werpen (waren de uren logisch en haalbaar?, ergens pauzemomenten in voorzien?, ....). Op basis daarvan begon hij zelf ook al heel wat te vertellen (bv. bij vervoer vroeg hij of we allemaal met aparte auto's zouden rijden of met 1 bus, of hij het verkeer diende tegen te houden in't geval we allemaal in suite zouden rijden, ....). Hierdoor had ik al 5 papieren vol geschreven met allerlei info die hij ons toen vertelde (dat ging van corsages, naar dat je je bruidsboeket niet in water mag zetten de avond voordien omdat dit anders de hele dag door lekt op je kleed, tot tips naar de dag zelf toe, naar hoe hij dingen aan pakt (mopjes maken zodat we stralend op alle foto's staan), naar verhalen van andere koppels die getrouwd waren en wat hij heeft meegemaakt (bv. een koppel dat de ringen thuis was vergeten en die hij dan voor hen ging halen zodat het koppel zelf geen stress had, ...)

Daarnaast had ik wat vragen opgeschreven dat ik zeker wilde weten:
- Zijn kostprijs en werkwijze
- Afspreken op welke momenten hij er bij moet zijn (van wanneer tot wanneer)
- Hoe lopen mensen in suite (volgorde)
- Hoe verloopt de burgerlijke trouw
- Dingen die we zeker niet mochten vergeten om te doen (ik had ons draaiboek voor de voorbereidingen to-do's ook mee...en ook dit heeft hij bekeken en dan heeft hij verteld waar hij nog aan dacht of waar eventueel nog dingen ontbraken).
- enzovoort

Maar de ceremoniemeester zal zelf over het algemeen al heel veel vertellen! Op het moment zelf zul je spontaan nog wel 1001 vragen in je hoofd krijgen die je dan wilt stellen!

Een tip: zeker pen en papier meenemen om alles op te schrijven, want anders weet je achteraf niet meer wat hij allemaal gezegd heeft!

Lieve groetjes en veel plezier!!!

Chantal

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik1-3-2012 22:15:20

Bedankt Chantal. Mijn schriftje ligt al klaar :-)

We zijn anderhalf jaar op voorhand, dus gaan nadien nog veel kunnen bespreken, maar toch wou ik al een beetje een idee hebben...

Veerle
28-4-2012
 Meld misbruik4-3-2012 22:39:36

Hey Chantal,

wie heb jij als ceremoniemeester? Wij zijn nog op zoek naar iemand...

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 23:20:43

Hoi

Wij hebben Pierre Loncin uit Berchem! Echt een geweldige, rustgevende man! Ik heb echt het gevoel dat ik op onze dag aan niks hoef te denken en dat hij alles onder controle heeft...ZALIG! Echt een aanrader dus!

Lieve groetjes

Chantal

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-3-2012 10:19:31

Wij hebben Luc Boulanger uit Herent.
Een hele leuke man en hij heeft ons al veel info gegeven, en heeft ook superveel dat je kan huren tegen spotprijzen.
Ik ben er zooo gerust in nu :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...