Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidswagen: what to do :-)

2-3-2012 22:37:56
Goedeavond !!
We hadden allereerst als trouwvervoer een moto met zijspan in gedachten.
Maar dit lijkt toch niet haalbaar omdat je natuurlijk gene helm kunt dragen hé .
Nu willen we eigenlijk niet echt geld aan een trouwauto uitgeven omdat je er toch maar effe in zit.
Mijn hubbie zijn tante & nonkel hebben een mooi nieuwe mercedes. Zij hadden voor gesteld te rijden voor ons.
Maaaarrrrr :-)
nu komt net mijn liefste thuis met de melding dat hij ander trouwvervoer heeft .
Via zijn broer kunnen we een Ford Mustang GT 500 krijgen als trouwauto...
Ik vind op zich een mooie wagen, maar hij is GEEL...
(klein beetje naar beneden scrollen).
Natuurlijk gaan we deze auto nemen omdat mijn hupsband () deze echt MEGA vind !

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 639

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-3-2012 23:21:15

Oh...ben zo jaloers nu.............................echt nie normaal...STIKjaloers

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-3-2012 23:22:36

By the way...al was hij appelblauwzeegroen met rode en gele bollen...ik zou nog jaloers zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...