Terug naar overzicht
Hey Nathalie, Mag ik zo benieuwd zijn naar jullie keuze? Grtjs Julie
Hoi Nathalie,Tof! Het is altijd leuk als een detail weer van de baan is en ook goedgekeurd wordt :-)Nog veel plezier met de rest van je voorbereidingen!Groetjes
@ Julie... Ja hoor, waarom niet... We hebben geen geheimen ;) lol- Evenasence - You - Barbara Streisand & Bryan Adams - Finally find some one- Alica Keys - If I aint got you- Céline Dion - Pourque tu m'aimes encore- Intredelied van m'n ventje en de suite: Kings of Leon - Use somebody (dat heeft m'n vriendje eens als verrassing op de radio laten spelen met een heel morantische boodschap erbij :) )- Intredelied van mij: You'll be in my heart - Phil Collins- Uittredelied: Edward Maya - Stereo Love (dat was 1 van onze favo liedjes toen we net samen waren :) )@ Stefanie... Idd... Dat zijn zo van die kleine dingen waar je toch wel je koppie over kan breken ;)
Inderdaad, hoe vaak onze liedjes al niet veranderd zijn....Maar (hout vasthouden, afkloppen, wat dan ook ) momenteel staan onze liedjes definitief en heb ik de laatste versie van ons misboekje gemaild naar de pastoor :-) Nu hopen dat hij reageert en alles goedkeurt, want ik ben niet zeker of de teksten goed staan :-sVeel plezier nog!
Wij hadden ons boekje al doorgemaild, kwestie van te weten of de teksten goed waren... Daar hadden we al eerder goedkeuring van gekregen...Onze liedjes blijven ook onveranderd hoor... Nu nog kijken welk liedje waar we gaan zetten :)Voor jullie ook nog veel plezier...
Hey Nathalie,Vraagje: wanneer ga jij die liedjes draaien? dus wanneer tijdens de misviering?ik heb al zoveel verschillende voorbeelden gezien, dat ik het nu niet meer weet, wanneer een liedje te draaien...thanx!
hey Veerle, Wij hebben dat aan de pastoor gevraagd..Ik weet het nu niet direct van buiten (mailbox staat op laptop en zit nu op de pad te tokkelen en heb laptop niet bij de hand) maar wil het je wel eens doorsturen.. Anders moet je me je email geven dan stuur ik ons hele boekje door..Groetjes....