Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie in de kerk...

5-3-2012 20:04:52
Hallokes...

Kan iemand ons helpen met de decoratie in de kerk?

Hebben jullie daar foto's van of leuke sites voor inspiratie op te doen?

We weten totaal niet wat we willen, we weten zelfs niet wat we niet willen ;)

Groetjes en alvast nen dikke merci :)

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 872

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 20:42:25

Hey Nathalie,

Projectwedding is een leuke site,als je foto's aanklikt kan je nog sorteren op kleur of op thema. Ik heb daar al veel leuke ideetjes gevonden voor onze trouw,nog niet bepaald voor de kerk want wij trouwen enkel voor het gemeentehuis.

Veel succes met je zoektocht

joyce
30-4-2011

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 21:42:49

@ Nancy, super bedankt voor de tip :)

@ Joyce, amai, da's echt wel knap.. doet zij aan bloemschikken zo?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-3-2012 21:47:55

stylemepretty.com
greenweddingshoes.com
snippetandink
en dan church ofzo invullen bij search

of gewoon in google : wedding church decoration en dan op afbeeldingen :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik5-3-2012 21:58:39

hey Nathalie

Ja inderdaad :-) Ze heeft voor kennissen al vaak bloemstukken en bruidsboeketjes gemaakt, dus ik wist dat zij voor mijn boeket en de versiering ging zorgen... Ze heeft dat ondanks de stress voor het huwelijk van haar oudste zoon prachtig gedaan :-)
(en ook mooi meegenomen: dit scheelde enorm in ons budget uiteraard, de bloemen van de kerk kwamen trouwens ook uit hun tuin)

groetjes
Joyce

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 22:36:30

Super dikke merci he Carrie :)

Amai Joyce... Leuk zo'n schoonmama te hebben...
Ik denk dat ik dat niet moet vragen aan de mijne ;)

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-3-2012 9:24:27

@ Joyce: wauw de bloemendecoratie is echt prachtig... Vooral het altaarstuk spreekt mij enorm aan. Ik heb ook even verder gepiept in de foto's en jullie zagen er fantastisch uit! Nog een dikke proficiat!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-3-2012 22:51:00

@ Stefanie, thanks! :-) ik zou mijn dagje zo kunnen/willen overdoen, het is echt de mooiste dag van mijn leven (tot nu toe :-) misschien dat kindjes dit wel zullen overtreffen). alle eer gaat naar mijn schoonmama hoor, ik heb er niet veel mee te maken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...