Terug naar overzicht
Wij geven geen bedankjes, net omdat ik dat vaak prul vind (wat je ook geeft, dat blijft altijd wel slingeren en wordt zelden gebruikt). De gasten zullen wel een foto of zo krijgen achteraf denk ik. We moeten er nog eens over nadenken.
Ik vond dit ook al 'n tof idee, maar vond dit nogal aan de prijzige kant, hoeveel hebben jullie betaald?
Wij hebben 2,60 € betaald per stuk (douane- en verzendkosten inbegrepen).Ik vreesde eerst voor de kwaliteit, maar ik heb ze stuk voor stuk uitgeprobeerd (ik heb er op voorhand al een gif-animatie opgezet die ik zelf gemaakt had), en ze werkten allemaal op ééntje na. Die moest blijkbaar nog geformatteerd worden. Mijne man gaat dat in orde brengen.Het enige minpuntje was de kleur. We konden kiezen tussen blauw en wit, maar de witte waren al iets duurder. We hebben voor de blauwe gekozen, maar ons themakleur was eigenlijk paars...
HoiMijn toekomstige schoonvader is imker. Wij hebben kleine glazen potjes (zo oma's confituur potjes met deksel) gevuld met honing en op de potjes zelf onze namen en datum laten graveren.Het is heel mooi geworden, het is lekker en de potjes kunnen opnieuw gebruikt worden :-)Groetjes
ik vind die bedankjes eigenlijk ook maar niks, denk niet dat wij dat gaan doen. Wel een foto sturen achteraf of zo....
Dat valt goed mee. Ik had er al van € 5 zien passeren...En dat is me toch "iets" teveel
Evelien, waar hebben jullie deze USB sticks besteld? Wij zouden dit ook graag doen maar de zoektocht is moeilijk :)