Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

USB als bedankje

6-3-2012 9:34:05
Hallo iedereen,

Mijn man (woehoe, klinkt leuk) is informaticus, en is constant met computers e.d. bezig. Dit is ook één van de redenen waarom wij onze uitnodiging op cd-rom gemaakt hebben. Om wat in dezelfde stijl te blijven, hebben wij ook voor usb's als bedankje gekozen. We hebben ze goedkoop in het buitenland besteld, en mijn schoonbroer heeft er nadien onze namen en datum laten ingraveren. De reacties van de gasten waren echt super! We hebben ondertussen al weet van enkelen die er reeds gebruik van maken. Het was ook de bedoeling om één van onze foto's op elke usb te laten zetten (in plaats van een bedankkaartje te geven), samen met een foto van de gasten. Maar dat is er jammer genoeg niet meer van gekomen wegens omstandigheden.

De reden waarom ik dit hier post is, omdat de meeste van mijn vrienden en kenissen een theelichtje als bedankje geven. Maar eerlijk gezegd, wat ben je met zo 1 theelichtje? Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen enkele van die bedankjes gebruikt heb. Ik heb wel theelichtjes op mijn tafel staan, maar dat is altijd een setje. Dus even een oproep aan iedereen die nog op zoek is naar een bedankje, kom gerust wat origineler uit de hoek

Nog veel succes (en plezier) met het voorbereiden allemaal! Ik moet toegeven, ik mis het wel een beetje

Evelien
25-2-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 658

Sofie

Meld misbruik6-3-2012 9:51:12

Wij geven geen bedankjes, net omdat ik dat vaak prul vind (wat je ook geeft, dat blijft altijd wel slingeren en wordt zelden gebruikt). De gasten zullen wel een foto of zo krijgen achteraf denk ik. We moeten er nog eens over nadenken.

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik6-3-2012 10:11:38

Ik vond dit ook al 'n tof idee, maar vond dit nogal aan de prijzige kant, hoeveel hebben jullie betaald?

Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik6-3-2012 10:24:50

Wij hebben 2,60 € betaald per stuk (douane- en verzendkosten inbegrepen).

Ik vreesde eerst voor de kwaliteit, maar ik heb ze stuk voor stuk uitgeprobeerd (ik heb er op voorhand al een gif-animatie opgezet die ik zelf gemaakt had), en ze werkten allemaal op ééntje na. Die moest blijkbaar nog geformatteerd worden. Mijne man gaat dat in orde brengen.
Het enige minpuntje was de kleur. We konden kiezen tussen blauw en wit, maar de witte waren al iets duurder. We hebben voor de blauwe gekozen, maar ons themakleur was eigenlijk paars...

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik6-3-2012 10:30:09

Hoi

Mijn toekomstige schoonvader is imker. Wij hebben kleine glazen potjes (zo oma's confituur potjes met deksel) gevuld met honing en op de potjes zelf onze namen en datum laten graveren.
Het is heel mooi geworden, het is lekker en de potjes kunnen opnieuw gebruikt worden :-)

Groetjes

Els
16-6-2012
 Meld misbruik6-3-2012 12:12:51

ik vind die bedankjes eigenlijk ook maar niks, denk niet dat wij dat gaan doen. Wel een foto sturen achteraf of zo....

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik6-3-2012 12:48:10

Dat valt goed mee. Ik had er al van € 5 zien passeren...En dat is me toch "iets" teveel

Sofie

Meld misbruik7-3-2012 15:08:29

Evelien, waar hebben jullie deze USB sticks besteld? Wij zouden dit ook graag doen maar de zoektocht is moeilijk :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...