Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Idee'tjes ringen brengen???

6-3-2012 11:00:26
Dag bruidjes en gommetjes to be!

Met nog 9 dagen op de planning zijn de kriebels goed aan het opkomen. Net nog van het restaurant te horen gekregen dat het tafels van 6 personen of van 16 personen zijn; in tegenstelling tot tafels van 8 en van 14 zoals ons enkele maanden geleden gezegd werd.
Dus nu mogen we helemaal opnieuw beginnen met de tafelindeling!

Dit ter zijde heb ik een klein vraagje... Mijn petekind (jongen) van 4,5 jaar en nichtje van 2,5 jaar gaan de ringen dragen en brengen. Heeft er iemand leuke idee'tjes voor de ringen op te leggen? Ik had oorspronkelijk 1 vierkant ringkussentje maar nu ben ik een beetje bang dat ze ruzie gaan maken om het te dragen en dat ze zich verder een beetje zullen vervelen.
Heeft er al iemand gehoord van 2 kleine ringkussentjes? Of andere idee'tjes?

Merci alvast!

Nawal
16-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 890

Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik6-3-2012 11:05:43

Hey Nawal,

Ik heb op de laatste nipper (een week voor onze trouw), in de winkel twee rozen zien liggen, die langs boven openklappen. En heb die gekocht voor onze twee bruidskindjes (2€ per roos).

http://www.geeninspiratie.nl/pageid=1460/productid=841/...
http://www.allebedrijvenonline.nl/ir/producten/koop-het...

Maar er zijn uiteraard nog meer en misschien wel leukere ideetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik6-3-2012 11:10:15

wij gaan werken met 2 kadootjes ( ringdoosjes) waar dan elks een ring inzit dus eigenlijk een beetje hetzelfde als 2 kussentjes.

je kan ze ook het kussentje samen laten vasthouden

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik6-3-2012 11:21:08

Merci voor de reacties!

@ Evelien: Waar heb jij die rozen gevonden? Ziet er nog goed uit :-) 'k Had ook al zoiets in gedachten...

@ Sara: samen het kussentje vasthouden was idd het plan maar ik zou niet graag hebben dat ze daar ruzie beginnen maken en dat de ringen ergens vliegen ;-) Nichtje is op de leeftijd dat ze alles zelf wil doen...

Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik6-3-2012 11:32:54

Ik heb deze in een winkel in Aalst gevonden (Bozzy), maar ik geloof dat die nog andere vestigingen hebben ook. Het was net rond valentijn, daarmee ook de vele hartjes en rozen. Misschien hebben ze er nog.

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik6-3-2012 15:28:42

Hey,

Waaw spannend... ikzelf heb al spanningen maar met nog een weekje is het wel heel dichtbij...

Alvast heel heel veel succes

Is inderdaad niet zo tof, want de tafel indelingen is net zo moeilijk.... Maar het komt zeker goed!

Groetjes Ellen

Nele
8-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 17:50:37

Mijn neefje en nichtje zijn tegen dan even oud.
Mijn neefje mag het ringkussentje dragen en mijn nichtje krijgt een mandje met rozenblaadjes in (eender wat ze er mee doet :-) )

Groetjes!

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik6-3-2012 22:19:30

@ Ellen: thx maar het is stressen!
@ Nele: dat zou nog een goed idee zijn maar het probleem is dat wij enkel een wettelijke trouw hebben en er met niets "gesmeten" mag worden in of rond het gemeentehuis... Jammer!

groetjes
Nawal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...