Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dansfeest La Grange (Massenhoven)

6-3-2012 12:59:46
Hallo allemaal,

Wij overwegen om als avondfeest een dansfeest te geven in La Grange in Massenhoven. De lokatie lijkt ons super en de formula qua eten lijkt ons ook in orde, maar we zijn niet zeker. Vraag die we nog hebben is of deze formule voldoende is als maaltijd of misschien toch niet? En wat met de huis dj? We kennen niet direct een andere dj en zouden daarom de huis dj willen nemen, maar opnieuw weten we hier niet veel over.

Wie kan ons raad geven?

Alvast bedankt voor jullie advies!

groetjes,
Sabrina

Sabrina
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 4606

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik6-3-2012 16:33:13

Hoi

Mijn schoonzus heeft haar trouwfeest daar vorige zomer gegeven, volgens dezelfde formule als waar jullie voor willen gaan qua eten. Er werden de hele avond (grote) hapjes aangevoerd en om mindernacht nog een puntzakje met frietjes...Geloof me..ik heb absoluut geen honger gehad! En het was echt suuuper lekker! En La Grange is echt een hele mooie zaal!

Qua DJ hadden zij wel iemand anders (een kennis van hun die dit in zijn vrije tijd doet)...dus met de huisDJ kan ik je niet helpen!

Lieve groetjes

Chantal

natje
12-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 19:30:08

wij trouwen ook in le grange en hebben de huisdj genomen dj marcel
super toffe man hij is al twee keer bij ons thuis geweest om al onze wensen te noteren
een hele vlotte ook bij ons klikte het direkt. ik heb er een heel goei gevoel over.

Sarah
19-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 20:02:50

Wij trouwen ook in La Grange maar wel volgens een andere formule. Heel aangename man, de eigenaar van de zaak. En bijna alles wat je wenst is mogelijk. Wij hadden een mindere klik met de huis dj en zijn dus zelf op zoek gegaan. Maar dat is iets dat je voor jezelf moet uitmaken denk ik. Niet iedere dj is de juiste "match" voor ieder koppel :-)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik7-3-2012 23:20:22

hier een zeer tevreden bruidje van La Grange! alles was tip top, zowel van service, als van eten, bediening, DJ,...
ik kan de dansfeestformule zeker en vast aanraden, hapjes genoeg, lekker en verzorgd. (wij hadden geen bruidstaart).
DJ was super, zelf onze scoutsvrienden die nooit dansen, hebben heel de avond op de dansvloer gestaan, en 1 koppel heeft hem zelfs als DJ genomen op hun feest nu in april :-)

ik zou zeker en vast terug voor La Grange kiezen

groetjes
Joyce

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik8-3-2012 7:35:15

Bedankt allemaal, we zijn overtuigd en gaan ons feest vastleggen bij La Grange!

Sigrid
7-9-2013
 Meld misbruik14-3-2012 12:23:55

wij zijn net bij La Grange gaan kijken en vonden het direct super!Wie weet leggen we het deze week wel vast!

Tatjana
14-9-2013
 Meld misbruik7-4-2012 20:11:58

Wij zijn ook gaan kijken bij La Grange en we waren er ook tevreden over. Mijn toekomstige wil graag nog andere zalen gaan bekijken, maar voor mij is dat niet meer nodig. Onze eerste gedacht was om te trouwen op 7-9-2013 maar die datum was al niet meer vrij. Sigrid ik denk dat je ons voor was :-)

Ik hoop hem nu vlug te kunnen overtuigen want heb al gemerkt dat je er heel vlug bij moet zijn om toch nog een leuke en mooie zaal te hebben

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik26-4-2012 19:07:15

Hey,
Wij geven ons feest in La Grange en hebben er een zeer goed gevoel bij!
Wij nemen de huisDJ en vonden hem tijdens de ontmoeting direct goed.
Hij is zeer vlot, neemt zelf contact op ( al een jaar op voorhand! ) om vanalles te bespreken.

xxx

Hadass

Christophe
27-7-2013
 Meld misbruik11-6-2012 17:28:05

Hey,

Nu hebben jullie me wel allemaal héél benieuwd gemaakt naar deze zaal !!! Zal ze eens een keer moeten gaan bekijken samen met mijn toekomstige :)
Ook de formule van dansavond lijkt ons interessant om nemen.
Enkele praktische vraagjes:
a) hoe lang duurt deze formule in totaliteit ? Beginuur en einduur zijn vrij te kiezen ?
b) Door het late uur van paella en frietjes, komt het dansfeest dan niet pas laat op gang?
c) Wat is de prijs/pers. van deze formule ? Is drankenforfait hierbij inbegrepen ?

Mvg
Christophe

La
8-6-2013
 Meld misbruik31-7-2012 22:10:08

Hallo allemaal,

Wij zijn gaan kijken in La Grange en vinden het een super toffe locatie, alleen lijkt het een beetje klein voor een feest met diner. Heeft iemand hier ervaring mee? Is er voldoende plaats om te dansen als je met ongeveer 150 genodigden bent? De dansvloer lijkt ons eerder aan de kleine kant, zeker als er nog tafels zouden staan. Ook niet iedereen zal eenvoudig de openingsdans kunnen zien vermoeden we, of valt dat absoluut niet op in realiteit?

Alvast heel erg merci voor de reacties!

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik1-8-2012 7:59:15

Hallo,

Op jullie datum is La Grange niet meer vrij dan doen wij daar ons feest !

groetjes!

La
8-6-2013
 Meld misbruik1-8-2012 9:06:47

Haha, dat weet ik hoor, maar aangezien onze datum totaal nog niet vast ligt heb ik zomaar iets ingevuld :-)

lesley
11-11-2014
 Meld misbruik28-10-2013 16:00:26

Weet er iemand hoeveel die budgetvriendelijke dansavond kost de man bij La Grange in Massenhoven?

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik28-10-2013 18:59:00

Tussen de 39 € en de 45€ (prijzen zijn wel omhoog gegaan geloof ik). Kan u zeggen dat het echt af is daar !

lesley
11-11-2014
 Meld misbruik29-10-2013 12:02:25

bedankt voor de reactie!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info