Terug naar overzicht
Ivm bloemist regio Limburg kan ik je wel niet helpen. Maar wat wij hebben gedaan Het altaar en de leesstoelen gaan meten, ook het aantal rijen stoelen dat er in de Kerk aanwezig was.Wij hadden om de drie stoelen staanders voorzien, We hebben dan alles doorgegeven aan de bloemist om zo tot een beslising te komen.Beste is toch wat symmetrisch te werken en wat lege ruimte te voorzien op het altaar. Uw kaars en boeket worden door ook gelegd .Om de drie stoelrijen hadden wij staanders. Ik vond bloemen kiezen super leuk :) Groetjes, Sarah
amai via Gsm een bericht typen is niet evident ( sorry voor de dubbele zinnen )
Hey Patrizia, Enkele goede bloemisten in genk zijn bloemen Jill op de weg nr as in genk. en remans in de nieuwstraat in genk.groetjes
bij ons gaat de bloemist mee gaan kijken
hier stoelen geteld - afstanden gemeten en foto's getrokken ( je had me bezig moeten zien die ene mevrouw bleef me maar wantrouwend aankijken). nu ik heb dit gedaan voor mezelf want bij ons is het zonder bloemen in de kerk maar moest het met zijn zou ik zo naar de bloemist gaan ook zou ik wel al eens vb zoeken of toch na te denken van wat je mooi en wat je zeker niet mooi vind dan weten ze al in welke richting te gaan .