Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemdecoratie.... misschien rare vraag:-)

6-3-2012 17:36:01
Hallo, wij zijn nu bezig met onze bloemendecoratie voor in de kerk en ik vroeg me af hoe dat nu werd gedaan... komt de bloemist mee naar de kerk om te zien wat ze zoal nodig heeft of moet je het gewoon zelf allemaal kiezen en dan naar de bloemist gaan en dat allemaal bestellen??? Daar ben ik echt gene goeie in hé
En kent er iemand een goede bloemist regio Limburg (Opglabbeek-As-Genk) Alle tips zijn welkom Mercikes xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 590

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-3-2012 18:24:22

Ivm bloemist regio Limburg kan ik je wel niet helpen.
Maar wat wij hebben gedaan
Het altaar en de leesstoelen gaan meten, ook het aantal rijen stoelen dat er in de Kerk aanwezig was.Wij hadden om de drie stoelen staanders voorzien,
We hebben dan alles doorgegeven aan de bloemist om zo tot een beslising te komen.
Beste is toch wat symmetrisch te werken en wat lege ruimte te voorzien op het altaar. Uw kaars en boeket worden door ook gelegd .
Om de drie stoelrijen hadden wij staanders.

Ik vond bloemen kiezen super leuk :)

Groetjes,
Sarah

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik6-3-2012 18:25:42

amai via Gsm een bericht typen is niet evident ( sorry voor de dubbele zinnen )

Karolien
21-4-2012
 Meld misbruik6-3-2012 18:37:57

Hey Patrizia,

Enkele goede bloemisten in genk zijn bloemen Jill op de weg nr as in genk. en remans in de nieuwstraat in genk.
groetjes

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 20:25:50

bij ons gaat de bloemist mee gaan kijken

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 21:18:46

hier stoelen geteld - afstanden gemeten en foto's getrokken ( je had me bezig moeten zien die ene mevrouw bleef me maar wantrouwend aankijken). nu ik heb dit gedaan voor mezelf want bij ons is het zonder bloemen in de kerk maar moest het met zijn zou ik zo naar de bloemist gaan ook zou ik wel al eens vb zoeken of toch na te denken van wat je mooi en wat je zeker niet mooi vind dan weten ze al in welke richting te gaan .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...