TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
5-5-2012
|
7-3-2012 12:01:44
Hoi Sofie,
Wat een vervelende situatie!
Ten eerste vind ik niet dat jij te lang op voorhand voor een bruidsjurk bent gaan kijken! Ik denk dat er hier heel veel bruidjes zijn die op dat moment zijn gaan kiezen. Ik ging 6 maanden op voorhand (toen pas verloofd, dus het kon moeilijk vroeger), en dit was maar heel nipt!
Ten tweede is het uiteraard hun verantwoorlijkheid dat de maat van je trouwjurk niet klopt als jouw maten dezelfde zijn gebleven! Kan je niet vragen of je toch niet eerder kan gaan passen? Je kan bijvoorbeeld vragen of zij je verwittigen wanneer je jurk is aangekomen? Ik ben na 4 maanden de eerste keer gaan passen (was maar net genoeg tijd om de jurk te maken zeiden ze), maar toch was mijn jurk al weken ervoor aangekomen!
Nu denk ik eerlijk gezegd wel dat 13 dagen voor je huwelijk tijd genoeg is, maar dit heeft geen goede invloed op je zenuwen!
Nog veel succes!
Groetjes, Katrien
|
|
Leontine
3-6-2011
|
7-3-2012 12:09:52
Ik ben ook pas 2 weken voor mijn huwelijk voor de eerste pasbeurt geweest. Wel had ik een extra lange afspraak met coupeuse aanwezig gemaakt, zodat ik mijn jurk dezelfde dag zeker mee naar huis kon nemen (ik woon in Zeeuws Vlaanderen, maar heb mijn jurk in Nijmegen gekocht, dus wilde liever niet nog een keer zover moeten reizen). Ook bij mijn pasbeurt bleek er een fout te zijn gemaakt met opmeten, maar dat heeft de coupeuse dus allemaal nog in orde kunnen maken, aangezien ze daar met het maken van de jurk ook rekening meehouden. Ik heb er wel zo'n 6 uur gezeten, maar toen had ik ook een perfect passende trouwjurk. Vraag anders of er een coupeuse bij jouw pasbeurt aanwezig kan zijn die de jurk gelijk kan vermaken, zodat je zeker weet dat hij past en je die dag met jouw jurk naar huis kan gaan. Omdat bij mij de fout duidelijk door hun was gemaakt, moest ik niets betalen voor de coupeuse. Normaal had dat een extra kost van 50€ voor 3 uur geweest, maar nu dus 6 uur voor niets.
|
|
sofie
21-4-2012
|
8-3-2012 7:20:49
oei, ik moet 4 dagen voor de trouw mijn jurk gaan afhalen/passen. Ze moesten wel niks innemen/uitzetten, enkel een lus maken zodat de sleep naar binnen geplooid kan worden. De jurk paste eigelijk perfect zoals die besteld was (zowel lengte als maat). Ze zeiden wel dat ik hem moest gaan halen een paar dagen voor de trouw als de naaister daar was, zodat die nog eventuele aanpassingen kan doen indien nodig op het moment zelf.
Zou ik de afspraak een week vroeger zetten?
|
|
Sofie
30-4-2012
|
8-3-2012 10:56:44
Hoi Sofie,
Ik denk niet dat je je afspraak moet vervroegen als je jurk perfect past. Ze doen dat enkele dagen voor de trouw voor het geval je van de stress nog zou afvallen om dan nog enkele kleine aanpassingen te kunnen doen.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|