Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

teleurgesteld

7-3-2012 20:37:36
Vorige week onze uitnodigingen op de bus gedaan. En helaas nog maar 3 reacties gekregen van de 130. Is dit normaal? op onze uitnodiging staat ook onze trouwsite.. Op onze site staan een gastenboek en hier nog maar 1 reactie. Mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd en hij waarschuwde me op voorhand dat de reacties bij hem ook lang uitbleven..
Zelfs van mijn getuige heb ik nog niks gehoord.. Misschien rekende ik er te hard op.. De mensen hebben tot einde van de maand om te reageren..
Linde

Linde
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1172

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-3-2012 20:44:53

Hey, is inderdaad niet plezant! Wij hebben geleerd dat we nu zelf snel moeten reageren op een uitnodiging, omdat je daar als koppel op wacht :-) spijtig genoeg denken de meesten dat je wel weet dat ze komen, terwijl jij er van uitgaat dat iedereen zal reageren. Nog wat geduld en het zelf vragen als je mensen ziet! Groetjes Ha,,e

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:24:14

Hey,

Bij ons al enkele weken weg, en nog niet alle reacties gehad, nu beginnen ze stilletjes aan te komen, dus geen paniek!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:24:35

Hoi Linde,

ik begrijp perfect wat je bedoeld.

Ik heb een jaar voor onze datum, mensen een save-the-date mailtje/facebook-berichtje gestuurd waar onze site ook in vermeld stond en tot nu toe, 18 reacties.

We zijn nu zo stillekes aan de uitnodigingen aan het rondbrengen, en de mensen die we persoonlijk hebben gezien, bevestigen direct, enkele nog niet.
Maar ik ben dus ook heel "bang" voor het wachten op bevestigingen.

Ik heb ook bewust veel tijd genomen voor nog te horen achter de mensen die nog niet hebben bevestigd zodat ik ze zelf nog kan contacteren.

Veel succes nog!

Sophie

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik7-3-2012 22:01:12

Haha vorige week... Da's heeeeeel normaal! Tegen het eind van de maand zullen de meesten wel gereageerd hebben, maar je zal nog moeten stalken voor bevestigingen hoor! Neem het niet persoonlijk, 't is menselijk ;)

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik7-3-2012 23:03:29

Geeeen paniek, ik moet die van mij zelfs nog versturen *miihahah* (kleine paniekaanval)

An
18-5-2012
 Meld misbruik7-3-2012 23:26:07

Sarah, niks te paniekaanval. De onze worden morgen zelfs nog gedrukt ;-). Volgende week gaan ze op de bus!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik8-3-2012 9:53:49

Hey,

Onze uitnodigingen zijn nu al zo'n 2 weken verstuurd tot nu toe hebben we 110 bevestigingen van de 238 voor ons avondfeest en 12 bevestigingen voor de receptie van de 198 van de familie die de volledige dag mee komt hebben we 38 bevestigingen van de 40 dus enkel nog een tante en nonkel die moeten bevestigen... Vande receptie hoop ik dat er nog vlug bevestigingen toekomen maar de mensen hebben tijd tot eind deze maand, daarna begin ik te stalken haha! :-)

groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-3-2012 10:04:36

Hey Linde.
Da's inderdaad niet leuk. Voor de genodigden lijkt het einde van de maand waarschijnlijk nog een eeuwigheid weg terwijl een bruidje de dagen aftelt. Sommige mensen zullen er van uitgaan dat je weet dat ze komen.
Even tanden bijten en tegen het eind van de maand zal je van (bijna) iedereen een antwoordje hebben.
Ik weet alvast nu al dat ik het hier ook moeilijk mee zal hebben en ook heel ongedurig zal zijn.
Groetjes
Rebecca

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik8-3-2012 10:12:02

Hey,

Wijzelf hebben al veel leuke reacties gekregen over de uitnodeging zelf, maar nog niet of ze al of niet komen... (en trouwen bijna maand vroeger....)
Mensen die er niet kunnen bij zijn hebben al een paar gereageerd...

Bij ons, moeten ze een ceintje geven voor 31 maart dus ze hebben wel nog even.. Denk dat het normaal is dat mensen zo laattijdig iets laten weten. U niet teveel in op jagen....

Veel Groetjes Ellen

Deborah
3-3-2012
 Meld misbruik8-3-2012 11:15:31

Hey,

Uit mijn ervaring heb ik geleerd dat de meeste familieleden het je persoonlijk bevestigen, wij hebben ze dan ook wel persoonlijk afgegeven, en dat de andere bevestigingen de laatste week binnen komen. Nu persoonlijk ben ik ook altijd een beetje laat met zo'n dingen.
Maar je hebt toch ook nog tijd genoeg om te bevestigen aan de zaal, dat kan je tot 2 dagen voor het feest normaal, dus ik zou mij er geen druk in maken en gewoon bijhouden wie er reageert, en dan als de datum verstreken is, mail of stuur je de mensen die nog niets hebben laten weten.

Groetjes Deborah

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik8-3-2012 12:16:00

hallo

Wij hebben ook veel zelf gegeven de uitnodigingen en hebben ook nog niet veel reactie gekregen maar dat is normaal zeggen ze, dus we wachten nog af ze hebben bij ons ook nog tot het einde van maart. niet teveel zorgen maken.

groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik10-3-2012 12:03:05

Hoi!
Wij hebben de onze een kleine 2 weken geleden op de bus gedaan en hebben nu van ongeveer 1/5 van de gasten een bevestiging gekregen. Wij hebben een hele grote groep vrienden en ik denk dat die allemaal het idee hebben dat ze niet moeten confirmeren en ervan uit gaan dat wij weten dat 'ze sowieso wel komen'. :-)
Ik maak me hier nog helemaal niet druk in, de gasten hebben tijd tot half april! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...