Terug naar overzicht
Hey Lynn,ik heb een tweedelig kleed van LR, gekocht in Linx in Leuven (ook alleen LR kleedjes :-)) En dit heeft mij 1487 euro gekost...Veel plezier met het kiezen van uw kleedje :-)GroetjesTabita
Mijn mama is ook LF gaan passen, super mooi maar waren beide ook tussen de 1000 & 1200 euro
Hey HeyBedankt voor de reacties tot nog toe, wel even verduidelijken dat we een kleedje voor mijn mama gaan kiezen, mijn droomjurk heb ik al. Dus misschien liggen de prijzen iets lager dan de echte trouwjurken?Groetjes
Mijn mama en ik zijn vorige week naar linea raffaeli gegaan in brugge,zij heeft geen kleedje uit de suitecollectie gekocht maar wel uit de Gold collectie en heeft rond de 350 euro gekost,je mama zal er zeker en vast wel iets vinden!
Mijn mama heeft ook een kleedje van Linea Raffaeli. Ze heeft alles in ene keer gekocht, kleed, schoenen, handtas. Helemaal gesteld voor een 700 euro denk ik dat het was.Ik zelf heb een paar jaar geleden een suitekleedje van Linea Raffaeli gekocht en was toen 500 euro. Ze gaat vast en zeker wel iets vinden!
Hallo Lynn,op de site van Linx in Hasselt staan richtprijzen voor de suitecollectie. Da's ook allemaal LR, dus de prijzen zullen wel vergelijkbaar zijn.Veel plezier met het shoppen!