Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastische moeder van de bruid!

8-3-2012 18:13:14
Volgende week hebben mijn toekomstige hubby en ik een paar dagen verlof, ideaal om samen nog wat aan de organisatie van de trouw te werken!

Op woensdag gaan mijn mama en ik helemaal naar Linea Raffaeli in Brugge om voor haar de perfecte jurk te vinden. Donderdag hebben we een afspraak met Ines van het Uvv in Lier om aan onze ceremonie te werken. Zaterdag hebben we dan een afspraak met de ceremoniemeester voor vanalles te bespreken...

Drukke maar o zo leuke dagen in het vooruitzicht!

Iemand trouwens een idee van de prijsklasse van de LR kleedjes?

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 761

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 19:47:28

Hey Lynn,

ik heb een tweedelig kleed van LR, gekocht in Linx in Leuven (ook alleen LR kleedjes :-)) En dit heeft mij 1487 euro gekost...

Veel plezier met het kiezen van uw kleedje :-)

Groetjes

Tabita

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik8-3-2012 20:30:15

Mijn mama is ook LF gaan passen, super mooi maar waren beide ook tussen de 1000 & 1200 euro

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 20:54:46

Hey Hey

Bedankt voor de reacties tot nog toe, wel even verduidelijken dat we een kleedje voor mijn mama gaan kiezen, mijn droomjurk heb ik al. Dus misschien liggen de prijzen iets lager dan de echte trouwjurken?

Groetjes

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 20:55:04

Mijn mama en ik zijn vorige week naar linea raffaeli gegaan in brugge,zij heeft geen kleedje uit de suitecollectie gekocht maar wel uit de Gold collectie en heeft rond de 350 euro gekost,je mama zal er zeker en vast wel iets vinden!

Sarah
7-7-2012
 Meld misbruik8-3-2012 23:50:52

Mijn mama heeft ook een kleedje van Linea Raffaeli. Ze heeft alles in ene keer gekocht, kleed, schoenen, handtas. Helemaal gesteld voor een 700 euro denk ik dat het was.

Ik zelf heb een paar jaar geleden een suitekleedje van Linea Raffaeli gekocht en was toen 500 euro. Ze gaat vast en zeker wel iets vinden!

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik9-3-2012 8:09:49

Hallo Lynn,

op de site van Linx in Hasselt staan richtprijzen voor de suitecollectie. Da's ook allemaal LR, dus de prijzen zullen wel vergelijkbaar zijn.
Veel plezier met het shoppen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...