Terug naar overzicht
Wij gaan kiezen voor een dessertpallet.Persoonlijk vind ik dat het leukste en het is eens iets anders. En mijn verloofde lust nu eenmaal geen taart dus hij is ook voorstander van het palletje
Hey Alessia,Wij hebben geen klassiek diner, eerder walking dinner en geven ook een dessertenbuffet.Bij ons zit er in: show cooking met pannenkoekjes en aardbeien, frambozenbavarois, glaasjes met verse fruitsla, tiramisu, chocomousse...en dan laten we een bruidstaart maken (ik wou eerst een ijstaart maar was vrij duur om er extra bij te nemen).Het is dus een 'gewone' taart, biscuit met een vulling...maar wel een "echte" bruidstaart in 5 lagen...ik vond ook dat het er bij moest :-).Succes er mee!groetjes!Sandra
Wij hebben allebei: eerst de klassieke bruidstaart, die wordt geserveerd om 23h; tegen twaalf uur-half een wordt het dessertenbuffet geopendSucces!Greets
Het zit wel zo dat we geen dessertenbuffet verkiezen omdat de mensen al 2 maal moeten rondgaan, dus een dessert aan tafel is altijd leuk... En die kleine desserten aan tafel vind ik gewoon super leuk en eens wat anders... Nja
Wij hebben, net zoals Katrien, allebei :-).Wij wouden absoluut een dessertbuffet aangezien de gasten al de hele avond aan tafel zitten en omdat er dan veel keuze is en iedereen wel zijn goesting zal vinden :-). De ijstaart die zit bij ons inbegrepen in het dessertbuffet dus nu hebben we (toevallig) allebei :-).Groetjes!Evelien
dessertenbuffet!!wij hebben bruids-cupcakes, dit op verschillende plateaus!