Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dessert: ijstaart of dessertenpallet??!

8-3-2012 19:27:20
Hoi allemaal, het menu voor onze avondfeest ligt zo goed als vast... maar het dessert is wat moeilijker! Mijn vriend zou graag een bruidstaart willen omdat hij vind dat het typisch iets voor een trouw is. Ik daarentegen vind het niet echt noodzakelijk en zou eerder kiezen voor een dessertenpallet pp aan tafel (chocolademousse, verse vanilleijs, crème brûlée, tiramisu, fruitsap, soesje en een coulis van rode vruchten). Ik vind dat je voor 0,50 cent extra veel meer krijgt. Persoonlijk vind ik ook 9,00 euro veel voor een stukje ijstaart... Wij komen er zelf niet uit, dus bij deze mijn vraag: wat zouden jullie als gast het leukste/ lekkerste vinden, een stukje ijstaart of een reeks desserts aan tafel? Alvast bedankt!

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 825

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik8-3-2012 19:31:11

Wij gaan kiezen voor een dessertpallet.
Persoonlijk vind ik dat het leukste en het is eens iets anders. En mijn verloofde lust nu eenmaal geen taart dus hij is ook voorstander van het palletje

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 19:44:59

Hey Alessia,

Wij hebben geen klassiek diner, eerder walking dinner en geven ook een dessertenbuffet.
Bij ons zit er in: show cooking met pannenkoekjes en aardbeien, frambozenbavarois, glaasjes met verse fruitsla, tiramisu, chocomousse...en dan laten we een bruidstaart maken (ik wou eerst een ijstaart maar was vrij duur om er extra bij te nemen).
Het is dus een 'gewone' taart, biscuit met een vulling...maar wel een "echte" bruidstaart in 5 lagen...ik vond ook dat het er bij moest :-).

Succes er mee!

groetjes!

Sandra

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik8-3-2012 21:45:16

Wij hebben allebei: eerst de klassieke bruidstaart, die wordt geserveerd om 23h; tegen twaalf uur-half een wordt het dessertenbuffet geopend

Succes!
Greets

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 21:47:31

Het zit wel zo dat we geen dessertenbuffet verkiezen omdat de mensen al 2 maal moeten rondgaan, dus een dessert aan tafel is altijd leuk... En die kleine desserten aan tafel vind ik gewoon super leuk en eens wat anders... Nja

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 12:55:28

Wij hebben, net zoals Katrien, allebei :-).

Wij wouden absoluut een dessertbuffet aangezien de gasten al de hele avond aan tafel zitten en omdat er dan veel keuze is en iedereen wel zijn goesting zal vinden :-). De ijstaart die zit bij ons inbegrepen in het dessertbuffet dus nu hebben we (toevallig) allebei :-).

Groetjes!

Evelien

evelien
25-8-2012
 Meld misbruik9-3-2012 21:00:50

dessertenbuffet!!

wij hebben bruids-cupcakes, dit op verschillende plateaus!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...