Terug naar overzicht
Mmm vele kleine dessert'jes Je kan altijd een mini taartje extra kopen, juist voor de suite ofzo zodat je ze kan aansnijden he. Grtjes Benita.
Wij hebben een dessertenbufet met daarop ook onze bruidstaart in ijs !Want vele mensen lusten niet alle soorten taarten en daarom waren wij meer voorstander voor een dessertenbufet
Wij nemen een dessertenbuffet en daarbij ook onze bruidstaart.We vinden dat zo'n taart niet mag ontbreken op ons huwelijk, maar de mensen hebben misschien achteraf nog zin in een dessertje.
Hier wil Koen ook ee bruidstaart, voor mij hoeft het niet persé. Dus: er komt een kleine bruidstaart en een dessertenbuffet!
ik ben niet voor een ijstaart, dus zal bij ons dessertenbuffet zijn,heb al de commentaar gekregen van schoonma: da is toch nodig zo een ijstaart voor een huwelijk, doe het dan vo de mensen die het wel eten héikzelf eet da absoluut nie graag, tis mijne dag en er komt geen taart, ze mag op hare kop gaan staan
Dessertbuffet! ;-)
Bij ons is het ook zo in de feestzaal, bij dessertbuffet zit standaard n ijstaart als bruidstaart
Bij ons ook kleine bruidstaart(geen ijstaart) en dessertenbuffet. Wou eerst geen taart doen maar is toch een leuke traditie om samen de taart aan te snijden
Het idee van een kleine taart lijkt me wel leuk voor tijdens de middagreceptie, maar dan is het effect wel weg... Wij gaan trouwens niet voor een dessert in buffet vorm omdat de mensen al 2 maal moeten rondgaan!
Dessertpallet, zonder twijfel! Ik heb een hekel aan taart, bij ons dus ook geen taart ;-)
Vele dessertjes, dan is er voor iedereen wel iets bij dat ze graag lusten. Wij hebben een dessertenbuffet met pièce montée, dus zowel taart als veel dessert, vonden we allebei leuk.
alletwee, mijn zus is nogal een bakster dus zij gaat voor ons een taart maken, dat is traditie, zo samen aansnijden. Maar daarbij ook buffet, ik eet zelf ook liever allerlei dessertjes, dus....
Bij ons is er een ijstaart (zijn eigenlijk verschillende taarten met verschillende smaken, alletwee echte ijseters) en daarbij nog 'n dessertenbuffet. Dat buffet blijft ook gewoon de avond staan, zodat er achteraf nog gesnoept kan worden.