Terug naar overzicht
Ik zat ook met dat dilemma,maar ik heb gewoon beslist om mijn vaste kapper te nemen, omdat ik die ook echt vertrouw..
hey Jill! En ga je dan de dag zelf naar daar of komt ze aan huis?
Als de dagplanning het toelaat, zou ik zelf naar de vaste kapper rijden. Ik heb niet echt een vaste kapper en laat iemand naar mij thuis komen. Zo heb ik geen stress rond verplaatsingen en ze doet meteen ook mijn make-up.Groetjes
ik ga ook zelf naar mijn vaste kapster. Ook al moet ik er 15 min voor rijden, ik heb het er voor over. de make up doe ik dan ook bij iemand die niet ver van de kapster woont.
Ik ga zelf ook naar mijn vaste kapper. Dat is wel maar 5 min met de auto. Voor make-up is't ook 10 minuutjes rijden. Maar ik had echt geen zin om iemand anders te zoeken dan de personen die ik al jaren vertrouw.
Ik ga ook naar mijn vaste kapper rijden en heb kunnen regelen dat ze mijn make up daar komen doen, als mijn haren gewassen zijn en in de krulspelden gerold zijn!Ik zit daar toch 2 uur te wachten!Hopelijk heb je er iets aan!GroetjesVicky
oh nu ben ik al een pak geruster! dankuwel allemaal! :) hoeveel tijd rekenen jullie ongeveer voor de kapper?
Hoi Evi,Mijn 'vaste' (ben er zelf nog maar 3 keer geweest omdat ik nog maar een half jaar verhuisd ben) kapper is op een half uur rijden van waar mijn papa woont en daar ga ik me klaarmaken. Daarom heb ik voor iemand anders gekozen (make-up en kapsel tesamen) en hiervoor moet ik toch ook 10-15 minuutjes rijden. Ik moet om 9u15-30 klaarstaan en heb om 7u een afspraak voor make-up en kapsel. Ik reken dat ze hiervoor anderhalf uur nodig hebben zodat ik rond 8u45 terug ben en nog rustig de tijd heb om mijn trouwkleed en juwelen aan te doen (en enkele fotootjes te laten trekken).Groetjes, Katrien
Ik ga naar mijn kapper zelf, ik heb de luxe dat zij ook de make-up doen ;)
Hallo EviIk kan je hiermee zeker van dienst zijn, haar en make-up volgens jou gelaat, stijl en persoonlijkheid en aan huis,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten, Michel