Terug naar overzicht
ik ga ff dit item volgen want ik vind hem ook niet terug:)
Ik denk dat als je in dit bericht op jouw fotootje klikt dat je dan op jouw eigen pagina, mét gastenboek terecht komt...
Idd, gewoon op jouw fotootje drukken en dan zie je onderaan je pagina -onder je vrienden- gastenboek staan...
ofwel naar jouw eigen profielpagina gaanwww.wijtrouwen.com/gebruikersnaam daar vind je ook de berichten terug die je zelf hebt geplaatst
dank u wel bruidjes:)
Hééy!Kzal je anders verlossen van je zoektocht :)Ik had een berichtje achtergelaten in je gastenboek. Omdat je had gereageerd op een bericht van mij in de forum. 'ivm mijn dilemma voor het vervoer'Ik zag dat jullie een koets hebben gehuurd voor jullie huwelijk...Nu hebben mijn vriend en ik ook eens rondgekeken op het internet hiervoor (had dit al eerder in mijn gedachten, maar dacht niet dat dit veel werd gedaan, of mooie koetsen bestonden).Nu hebben wij een hele mooie koets gezien, maar deze zou van nederland moeten afkomen. En ik vroeg me af, waar jullie hebben gekeken voor julie koets?Alvast bedankt.Grtjs! Deborah
Dank jullie wel voor jullie berichtjes :)En dank je wel Deborah om het hier nog eens te zetten...Want het is degelijk jou berichtje dat ik niet terug vond...Ik had ook je naam niet gelezen toen ik zag dat ik een bericht in m'n gastenboek had, dus ik kon jou niet vragen wat je gevraagd had ;)Onze koets komt van bij het Peerdegedoe in Maarkedal...Onze droom was onze eigen paarden voor de koets te zetten, maar daarvoor komt onze trouw een jaartje te vroeg... Groetjes...........;
Ah, jullie hebben zelf paardjes, leuk!Jammer dat zij niet voor de koets zullen kunnen lopen...Bedankt! Zal sebiet eens kijken op hun site ;)Grtjs