Terug naar overzicht
Hoi Evelien,Kan je je hartje niet even uitstorten bij je papa en zeggen dat dit je grote dag is waar je zo naar uitkijkt en dat je zo graag zou hebben dat de suite een beetje in dezelfde lijn is en informeren naar haar keuze? Wie weet is het wel een beetje in dezelfde stijl als je gehoopt had? Indien niet: misschien eens heel diep in papa's ogen kijken en vragen of hij zijn vriendin subtiel een beetje in een bepaalde richting kan sturen?Veel succes & liefs,Nathalie
Evelien,Ik denk dat iedereen die gescheiden ouders heeft, waarbij alles moeilijk verlopen is, je heel goed kan begrijpen.Is inderdaad niet gemakkelijk, probeer het toch eens op voorhand aan te halen, via je vader... Dat het op je dag zelf niet stoort. Want er mag niks in de weg staan, op de mooiste dag! Veel succes!
Het is zeker niet aangenaam dat ze zo tegen je doet het gaat immers over je trouwdag, dat is niet zomaar een of andere dag. Maar aan de andere kant: als ze er echt belachelijk bijloopt zal zij ook degene zijn die zich belachelijk maakt. Ik weet dat je hier waarschijnlijk niet veel troost in vind maar uiteindelijk is het wel effectief zo. Probeer je er niet te veel in op te jagen: het kan het onmogelijk waard zijn! Maar inderdaad: probeer toch eens via je vader... wie weet.
ik ken het volledig, mijn verloofde zijn ouders zijn enkele jaren geleden maar beide families daar draaien niet bij ... willen elkaar liever niet zien of zeggen tegen ons dat er zowiezo ruzie van komt. we hebben wel iedereen uitgenodigd! we zien wel! voor kledij wist ik dus al van in het begin dat ze vrij zijn. geen wit had ik ook altijd gezegd maar mijn eigen moeder is prachtig gekleed met een wit vestje er boven ... ze zullen wel naar mij kijken ;)
Hey Evelien,Zeker te begrijpen dat je er stress door krijgt!!Ik zou toch eens polsen wat ze nu juist gekocht heeft...en als het wit is, zou ik er zeker iets van zeggen hoor! Kan niet é...NOT done...NO go! :-)Als het uiteindelijk iets helemaal anders is, dan is het zij die haar belachelijk maakt natuurlijk...maar ik snap dat je suite foto's dan beetje gaan 'mislukken'...dan is het toch mooier als iedereen in dezelfde stijl gekleed gaat...Nu ja, nieuwe vriendinnen van papa's...op de trouw van mijn schoonzusje had de nieuwe vriendin van mijn verloofde zijn pa een oranje!!! kleed aan...terwijl de dresscode voor het avondfeest 'bright white' was...stel je voor :-). (de bruid had geen wit kleed, dus vandaar de dresscode...). Was ook niet fijn...maar ze viel toch op in omgekeerde zin hoor...iedereen had echt iets van ale...had je nu echt niks wit in uw kast???Dus in jouw geval, als ze echt wil tegenwerken, doet ze het toch hoor...misschien uw papa toch inschakelen om haar te overtuigen?Succes!! En laat er je voorbereidingen en je dagje zeker niet door verknallen...hoe minder aandacht je zo iemand geeft, hoe beter...dat is uiteindelijk hun doel ;-) iemand op stang jagen!groetjes!!
Kan je het niet vragen alsof je echt enthousiast bent naar haar kleed? Zo van, "he, leuk dat je iets gevonden hebt, en hoe ziet het eruit? Wil je samen schoenen of juwelen erbij gaan shoppen?" Dan zal ze het misschien wel willen tonen of zeggen hoe het eruit ziet?
Hey Evelien,Ik zou er ook stress van krijgen als ik in je plaats was... Tot nu toe heeft iedereen in de suite zich volledig gedraaid en gekeerd naar onze zin, en dat geheel tegen mijn verwachtingen in! Ik had al stress om hen te vragen of ze rekening wilden houden met ons kleurenschema... Kan je inderdaad niet eens polsen (min of meer langs de neus weg, niet direct met de deur in huis vallen) of je het eens mag zien? Of tegen je papa zeggen: weet jij al wat je gaat aandoen? Of past haar kleedje van kleur bij jouw das? t Is het proberen waard en op die manier heb je daar al geen stress meer voor op de dag zelf ;-)Groetjes!!
Bedankt allemaal voor de lieve en steunende reacties!! Het lijkt misschien iets banaals maar voor zo'n "controle-freak" als ik mbt alles wat met de trouw te maken heeft, is het de hel :-).Ik zal het eens via mijn pa proberen te weten te komen of anders inderdaad de "langs de neus weg"-methode, hopelijk levert dit iets op want mijn pa steunt haar volledig...Wish me luck!!Groetjes!Evelien
good luck!!