Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

allerlei

11-3-2012 23:13:40
hey

ik zit met een vraagje , wij trouwen op 10 augustus eveneens mijn verjaardag en de datum dat ik mijn toekomstig ventje heb leren kennen dus voor ons een speciale datum, maar nu denk ik soms dat ik ballonnen wil oplaten aan het gemeentehuis voor onze dierbare overledenen zoals mijn grootvader, grootmoeder omdat ik met beide een heel speciale band had en ik die nu moet missen op mijn mooiste dag en mijn ventje zijn grootmoeder en moemoe?
Maar dan heb ik weer het gevoel dat de mensen dat raar gaan vinden om hen te herdenken op zo een manier.
Wie kan me raad geven , zou het graag doen maar twijfel een beetje.

grtjs vanessa

sven
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 459

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik11-3-2012 23:31:21

Hoi Vanessa, dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit hoor hoor! Ik vind het een mooi gebaar Trouw je ook voor de kerk? Anders lijkt me dat meer aangewezen, maar als je een ceremonie houdt op het gemeentehuis, zie ik geen reden waarom je dat daar niet zou kunnen doen. Gewoon je hart volgen, het is jullie dag hè ;)

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 9:07:04

Ik zou het zeker doen! Ik vind het absoluut niet raar, want in onze kerkdienst zit er ook een stukje in voor onze overleden familie. En zoals Lies hirboven zegt volg je hart!
xx

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 9:22:10

ik had dit ook eerst in gedachten. maar van de goede herder, waarmee wij onze viering doen, kwam zelf het ding dat ze normaal de dichtste familie een kaarsje laten branden en dat er dan ook 1 persoon een kaarsje voor de overledenen aansteekt... zo neemt iedereen op een stille manier deel aan de viering

frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-3-2012 9:35:06

Hey, waarom niet het is jullie dag!
Wij hadden in onze kerkdienst ook iets voorzien voor de overledenen..

Groetjes

sven
10-8-2012
 Meld misbruik12-3-2012 14:58:11

hey,

hey lies neen enkel het gemeentehuis, bedankt voor de reacties, kga zeker men hartje volgen .

bedankt alvast

grtjs vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...