Terug naar overzicht
Hoi Vanessa, dit is zeker niet de eerste keer dat ik dit hoor hoor! Ik vind het een mooi gebaar Trouw je ook voor de kerk? Anders lijkt me dat meer aangewezen, maar als je een ceremonie houdt op het gemeentehuis, zie ik geen reden waarom je dat daar niet zou kunnen doen. Gewoon je hart volgen, het is jullie dag hè ;)
Ik zou het zeker doen! Ik vind het absoluut niet raar, want in onze kerkdienst zit er ook een stukje in voor onze overleden familie. En zoals Lies hirboven zegt volg je hart!xx
ik had dit ook eerst in gedachten. maar van de goede herder, waarmee wij onze viering doen, kwam zelf het ding dat ze normaal de dichtste familie een kaarsje laten branden en dat er dan ook 1 persoon een kaarsje voor de overledenen aansteekt... zo neemt iedereen op een stille manier deel aan de viering
Hey, waarom niet het is jullie dag! Wij hadden in onze kerkdienst ook iets voorzien voor de overledenen..Groetjes
hey,hey lies neen enkel het gemeentehuis, bedankt voor de reacties, kga zeker men hartje volgen .bedankt alvastgrtjs vanessa