Terug naar overzicht
dag Britt,Mail maar door, ik zal ze eens bekijken en mijn mening geven!groetjes,Claudia
Ik wil er gerust eens naar kijken en mijn mening geven (zal wel pas vanavond zijn)...Elli.ogiers@telenet.beik zit zelf ook met een idee te spelen om iets degerlijks te doen, maar dan met vissen (wij zijn duikers en onze uitnodiging is een fot van ons 2 onder water)Groetjes,Elli
Voila naar beide gemaild.Ik ga nu ook vertrekke naart werk ds de rest zal ook moeten wachten tot vnv:)
Mail maar door!rebecca.saelens@eandis.be
Laat maar eens zien, ben benieuwd! lindsymerckx@hotmail.com
Hey Britt,Ik ga ook dat concept doen, dus wil het met plezier bekijken!Groetjes,Sofie
Als je nog een mening wilt dan mag je altijd mailen..jili.de.weyer@gmail.com
Ik wil gerust ook es een kijke nemen dus stuur gerust door. Ik ben al eens op een trouw geweest waar ze met vliegtuigticketten hebben gewerkt. nellie-p@hotmail.comGroetjes!
Hey Britt,Als je het ook eens wil doorsturen naar Miekyeno@hotmail.com.Toen je poste dat je dit wou doen was ik al benieuwd naar het resultaat Vind het sowieso een super leuk idee.Groetjes
wil ook wel mening gevenfre_en_tam@hotmail.comis tof idee!
eppie99@hotmail.com;-)
Hey ladies:)jullie hebben allemaal post;)@ Sofie: heb je mailadres niet, dus dan kan ik niet maile è heheSuper leuk, hetzelfde concept, dezelfde datum :)
@ Nellie: ik krijg men mail niet verzonden naar jou
hier mag het ook hoorjulles.dog@hotmaim.com
julles.dog@hotmail.com dus
En laat je ons ook weten welke het wordt?:)
Hey dames, alvast bedankt voor jullie eerlijke meningen:)De meeste onder jullie hebben gekozen voor de middelste.En rebecca heeft me zelfs op het idee gebracht om op elk ticket een watermerk te zetten.Dus allemaal bedankt, het gaat de 2de worden met watermerk.groetjes
Ah sorry ik zie net dat ik mijn emailadres verkeerd opgeschreven heb. Het is nellie-p@hotmail.be in plaats van .com. Sorry!!!!Groetjes
blij dat je je keuze hebt kunnen maken :)
Wil ze ook wel eens zien?Ook een heel leuk idee! deborah.metten@hotmail.com