Terug naar overzicht
Hey Annelies,wij vonden het ook niet gemakkelijk om de bedankingen te kiezen.Uiteindelijk is dit het geworden:Voor mijn mama en stiefpapa en voor zijn ouders: een mooie, gevulde "koffer", zoals een picknick koffer, met daarin een aantal lekkeren dingen die wij weten dat ze graag eten of drinken, en in de midden een fles wijn met een aangepast etiket met de tekst: "herrinnering aan onze mooiste dag, Geert en Cindy, 5 mei 2012".De koffer kunnen ze dan achteraf verder gebruiken in hun interieur, met iets anders leuks er in.Voor de getuigen hebben we diep nagedacht en mijn getuige drinkt zeer graag koffie en zijn getuige zeer graag thee. Uiteindelijk hebben we via de website www.brianto.be leuke gepersonaliseerde espressotasjes en theemokken in kristal gevonden, die we ook gaan laten mooi verpakken samen met goeie koffie/thee en iets voor erbij.Voor mijn dooppeter, die mij gaat weg geven, gaan we gepersonaliseerde champagneglazen geven en een fles goeie champagne met aangepast etiket.Alle anderen die we willen bedanken (broers en zussen en een zeer goeie vriend die de dag van ons huwelijk veel extratjes doet), geven we een gepersonaliseerde fles Cava.De meeste cadeaus komen van "Miekadoo" uit Torhout.Ik hoop dat je er wat aan hebt.Groetjes,Cindy
misschien vind je bij ons iets?www.tutje-en-kiki.com
Hallo, Wij hadden hotpacks in de vorm van een hart met onze namen en datum iedereen vond dat fijn en ze gebruiken dat regelmatig, wat wij leuk vinden :-)
Wij gaan voor onze ouders en getuigen waarschijnlijk een zakje maken met een paar persoonlijke kadotjes.voor mijn schoonouders bvb een boek kaarten met erop gedrukt onze namen en trouwdatum met een flesje of 2 kasteelbier (in de zomer kaarten ze elke avond met een flesje bier erbij)Voor mijn vader een pijp met aansteker met onze namen en trouwdatum op. Of iets dat met paarden te maken heeft.Voor mijn moeder(mijn ouders zijn gescheiden) en getuigen moeten we nog wel iets bedenkenGroetjes
Annelies,ik zou ook voor iets 'op maat' gaan per koppel of persoon.
Voor mijn ouders heb ik een kristallen hart op staander besteld met daarin een persoonlijke tekst.Mijn ouders hebben pas een nieuwe eetkamer gekocht met lage kast inclusief dus ik hoop dat ze het daarop gaan plaatsen :-)Groetjes