Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Draaiboek gevraagd?!

14-3-2012 7:38:53
Beste Bruidjes,

Jullie hebben me vorige week een duwtje in de rug gegeven om er toch voor te gaan om de trouw nog te laten doorgaan op 08/09 dit jaar!

Wat is er intussen al geregeld :
- De zaal ligt volledig vast ( http://www.hetsacrament.be/)
- Kerk ligt vast, gesprek met diaken is op 26/03
- Stadhuis is ook OK
- Gesprek met Catering ( die ons enorm aanspreekt en die blijkbaar ook nog met onze zaal heeft samengewerkt) volgende maandag
- Femat ( voor de inkleding vd zaal) afspraak gemaakt voor de showroom te bekijken
- De coverband die komt optreden ligt vast
- Met enkele DJ's aan het mailen en aan het bespreken - nog vast te leggen
- Fotograaf, zoeken we iemand die het in bijberoep doet, voor wat goedkoper te gaan. Nog vast te leggen.
De voorbeeldmappen van drukker voor uitnodigingen ligt ook bij ons voor in te kijken.
- aan het informerne voor babbelbox

Ik denk dat we intussen vrij goed op schema zitten?
Voor nog iets langer dan 6 maand te zijn...

Zijn er mensen die een draaiboek hebben van de dag zelf of van de voorbereiding?

Als je zo vriendelijk zou willen zijn , mag je deze gerust mailen naar : shary.vancauwenberghe@telenet.be

Shary
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 684

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 8:20:30

heej op deze site bovenaan kan je bij 'mijn planning' goed zien wat je wanneer ongeveer moet doen, in excel is er een bestandje waar je eventueel je bekostigingen kan bijhouden,...

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik14-3-2012 12:27:40

Heb je een mailtje gestuurd!

Groetjes, Rozemarijn (a.k.a. Claire).

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik14-3-2012 12:40:51

Hallo Shary, Dorien en Claire!
Het is nog even wachten voor ik ga trouwen (17 augustus 2013), maar het kleine boekje 'trouwplanner' (gekregen via website trouwmagazine.be)heeft een checklist waarop al heel wat staat om nu al te doen.
Nu staat er hier ook al op om te beginnen met een draaiboek.
Als het zou mogen van jullie, Shary en Claire, zou ik eens een kijkje mogen nemen in jullie draaiboeken of voorbereiding? Jullie mogen altijd een mailtje sturen naar siege.joseph@gmail.com

Bedankt bruidjes!!!!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-3-2012 13:14:57

Je zit al goed op schema hoor, maar heb je al voor trouwvervoer gekeken?

Daar moet je toch ook snel bij zijn.
Leuke trouwdatum
Grtjes.

Shary
8-9-2012
 Meld misbruik14-3-2012 13:43:20

We zouden graag op een tandem trouwen
(mijn vriend heeft zijn rijbewijs niet)
Maar ik twijfel, zal het wel mooi weer zijn en wat dan met de rest van de familie.
ouders en grootouders?
Of goedkopere alternatieve ideeën?

Altijd welkom

benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-3-2012 14:26:55

Wij gaan samen op een oude bus zitten, zo zit de sfeer er al in voor we toekomen aan het gemeentehuis/ kerk.

Natuurlijk wel nie zo goedkoop
Je heb ook zo een fietskar (naam weet ik niet goed), waar iedereen op kan zitten,
lijkt me wel leuk, juist mss een nadeel voor de oudere generatie.

Shary
8-9-2012
 Meld misbruik14-3-2012 15:40:14

De kerk en stadhuis is ook heel dichtbij, maar de feestzaal niet, dus hebben we nog geen idee hoe we dit gaan doen...
Hierover nog brainstormen !
We zouden daar niet teveel centjes willen aanhangen aan de vervoersmiddelen, dus wordt nog even zoeken!

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik14-3-2012 22:24:23

een riksja? das overdekt, bruidegom moet wel duwen, jij zal op je gemak kunnen zitten.
of een bakfiets?

Annemie
20-10-2012
 Meld misbruik18-3-2012 20:28:52

Hallo, zou er iemand mij ook een voorbeeld van een draaiboek kunnen bezorgen aub op annemie_jacobs@hotmail.com? Alvast bedankt! En nog veel succes met plannen! :-)

rach
8-9-2012
 Meld misbruik18-3-2012 23:23:13

ik trouw ook op 8 september en moet nog een DJ vinden (ook al wat rond gevraagd), trouwringen en boeket bestellen, en dan nog wat kleine zaken die niet dringend zijn (uitnodigingen enzo...) , dus ik denk dat je op schema zit ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...