Terug naar overzicht
Mijn collega heeft ook super dik en zwaar haar, maar toen zij getrouwd is, had ze wel krullen in haar haar. Het was allemaal opgestoken en ze droeg een tiara. Die krullen zijn heel de dag+nacht blijven zitten. Ik zou krullen dus niet bij voorbaat uitsluiten (als je dat wil tenminste), een goede kapster kan dat wel.Je kan je haar eventueel in laagjes laten knippen. Ik heb zelf van nature krullen, maar mijn haar is niet overal even lang, want dan zakken mijn krullen ook makkelijk uit (het onderste krult dan, het bovenste stuk niet). Als het in laagjes geknipt is, heb ik daar geen last van.
Ideetjes in overschot op volgende site: http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair Have fun! Aan foto 2000 ben ik gestopt ;-)
heyik studeer haartooi. Ik heb veel opsteekkapsels-bruidkapsels op mijn pc staan ik wil je ze gerust eens doorsturen.Laat maar iets weten caseyverbeeck@hotmail.comgroetjes casey
Hey Casey,Je mag mij ook altijd wat voorbeelden doormailen.Ik heb halflang sluik haar.En zou graag mijn haar opsteken maar niet te stijf mijn adres is wendy.mannaert@telenet.beAlvast bedankt,Wendy
@ wendyok ik stuur er straks of morgen zeker doorgroetjes Casey
Casey; je mag mij altijd enkele voorbeelden doorsturen hoor!de_wilde_niki@hotmail.comHartelijk dank!Groetjes Niki
Hey Casey,Bedankt voor de foto's er zitten wel mooie dingen tussen.Kga ze zeker meenemen naar men kapper groetjes
Hey Caseykan je mij die foto's ook eens doorsturen aub? heb half lang sluik haar en zou echt niet weten wat ik met mijn haar moet doen.adres is terrybaldewyns@hotmail.comBedankt!!!
Hoi Casey,Als je wil mag je ze mij ook altijd doormailen.Ik heb haren tot een een stukje over mijn schouders, maar redelijk dun.Thanxjili.de.weyer@gmail.com
Hallo Niki, Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel
heysommigen hadden hun email adres gegeven voor fotos door te sturen. Sorry voor de late reactie maar mijn computer is tot nu stuk geweest? En ik ben voorlopig al mijn fotos kwijt. ik ben wel aant proberen om ze trug te krijgen maar voorlopig ben ik ze kwijt Sorrygrtjs