TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
4-8-2007
|
9-8-2006 17:14:51
wij doen ons feest in den hof in Zelzate. We zijn er zelf nog niet naar een feest geweest, maar hebben er wel veel goeie commentaar van gehoord!
|
|
Brenda
|
9-8-2006 17:41:08
Men zus is dit jaar getrouwd in Het Kasteel van Moerkerke .Wat echt een aanrader is.Ligt messchien niet in de omgeving waar jij zoekt.Je hebt ook de lodewijk van malle.Ben daar vroeger nog geweest en toen was het daar wel goed. Ik ben ook dit jaar naar een trouw geweest van een vriendin in Huize Debaere in maldegem en daar is het ook echt wel zeer mooi en goed .Twas echt inorde. Ik vind de zandberghoeve ook niet echt iets.
Hoppelijk vind je een mooie leuke zaal Groetjes brenda
|
|
Mieke
16-9-2006
|
9-8-2006 20:38:05
hallo Tineke, Ben vorig jaar naar een trouw geweest in Eeklo on de Mimosa. 't Was daar goed, maar de tuin is redelijk klein en zo precies op straat. In oktober is mijn nicht getrouwd en die heeft haar feest gegeven in Het Godshuis in Sint-Laureins; een unieke, imposante locatie. Mooier kan je niet vinden. Je kan daar werken met verschillende cateraars en daar moet je wel van opletten, want de ene is al beter dan de ander. Wijzelf touwen op 16 september in Kasteel Coninxdonck in Gentbrugge. Ik heb daar vorig jaar een trouw meegemaakt en ik moet zeggen dat het de beste trouw was van de drie. Hopelijk wordt het bij ons even goed.
Veel succes! Mieke
|
|
Angelique
4-5-2007
|
9-8-2006 21:29:51
Dag Mieke,
Woon jij soms in Wetteren in de Leegmolenakker??
Groetjes
|
|
hannelore
26-5-2007
|
9-8-2006 22:15:27
Hallo, in Maldegem is er ook een goede feestzaal, maar niet goedkoop. De Baere! Je moet zeker eens informeren. Een feestzaal die dan heel goedkoop is en ook vrij goed, maar anders is St marie. Beiden in Maldegem! gr Hannelore
|
|
kris
25-8-2006
|
9-8-2006 22:26:41
Hey Tineke,
Ons feest gaat door in Salons Denotter te zedelgem. Wij zijn daar heel goed ontvangen, niets is teveel. Zijn met halloween is gaan eten en waren toen heel tevreden van het eten, personeel, presentatie. Als het mooi weer is gebeurt de receptie in de tuin met vijver.
Groetjes Kris 25/08/06
|
|
dierk
|
9-8-2006 23:34:50
Beste Tineke,
Wij komen vrij veel bij salons de Baere in Maldegem, en ook bij salons Caipirinha te Merelbeke, 2 feestzalen die enorm aan te prijzen zijn! Mocht je er wat info over wensen je mag me gerust een mailtje sturen, info@studiohappymusic.be
|
|
Peggy
23-6-2007
|
10-8-2006 11:46:40
Hey,
Mijn vriend en ik dachten eerst aan het Godshuis(Niet zo goedkoop) maar nog te doen, tot bleek dat je voor ieder klein dtail moets bijbetalen. Ze hadden ons de zalen laten zien en zeiden dat de prijs was voor hetgen we zagen. Achteraf heb ik gehoord dat de bloemstukken er niet bij waren, de hoezen van de stoelen waren 2,5€ /st bij te betalen enzovoort. ook van de traiteus zijn we verschoten. We vroegen de prijs van de drank voor het avondfeest in forfait: 30 euro (dan spreek in nog niet over de drank bij de maaltijd.) Ook de dj was stukken duurder dan gemiddeld. We hebben met spijt in het hart een ander zaal gezocht. Huyse de Baere was dan mijn tweede keuze, maart we konden er niet met al onze genodigden in. Het is doenbaar tot een man of 120, voor meer prsonen zit je gelijk allemaal afgezonderd in aparte ruimtes. Ik weet niet voor welke periode het is, maar in Roeselare is er de brouwerij van Rodenbach, heel apart. Wel eerder vr in het najaar (gaan contact met de buitenomgeving) Een absolute aanrader:Salond De vrede in ichtegem. Het etn as hemels...echt af. Auberge du pecheur (deurle) is ook een streling voor het oog. En het koud buffet is ook zeer zeer lekker. Voordeel: de receptie is naast de leie ...echt romantisch. Voor ons is het helaas geen van deze zalen geworden. Te klein, datum niet vrij....enz. Maar vooral omdat de schoomama van in het begin al aan zaal in gedachten had en overal wist ze el iets op te zeggen; (Het is dus haar zin geworden :-s ) Saint Germain in diksmuide. Ik heb me al door heel veel mensen laten zeggen dat het daar zeer lekker is. Maar het interieur vind ik afschuwelijk kitcherig!! en er zaten gaten in de tafellaken(maar dat is muggenziften volgens de schoonmama). GRRRRRRRRRRR... ik had me der al een tijdje mee verzoend bij de keuze van de zaal , maar het ambetante gevoel begint weer op te laaien precies.
Veel succes met je zoektocht Peggy 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
els
17-8-2011
|
10-8-2006 11:49:48
Hey,
Je hebt ook nog Ten Dauwe in Aalter. Wij zijn daar gaan kijken en ben er al naar een trouwfeest geweest. Het viel heel goed mee en ik denk dat het ook onze keuze zal worden. Ze hebben ook een website met daarop ook de prijzen.
Valt De Zandberghoeve zo tegen?
Groetjes
|
|
Nathalie
12-5-2007
|
31-8-2006 14:22:57
absolute aanrader: Ter Eeste in Roeselare !!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|