Terug naar overzicht
Het weer ziet er goed uit,maar we zullen voor alle zekerheid duimen Maak er een schitterende dag van en ZEKER genieten van elk moment want voor je het weet is het voorbij (lees ik hier toch veel )..En achteraf verslagje hé Groetjes,Nancy
Geniet ervan! Dat mooi weer dat komt zeker in orde denk ik!
geniet ervan, ik ga zeker duimen dat je mooi weer hebtik kijk al uit naar je verslagjeveel succes
Geniet met volle teugen!!!!
Alvast een dikke proficiat en geniet ervan!
Geniet ervan! Ik zal ook mee voor goed weer
Geniet ervan morgen! En dat goede weer komt vast ook wel in orde.
Geniet, geniet, geniet!!!!!
oh tof! hopen op het zonneke en genieten maar
Ik weet al zeker één zonnetje die zal stralen . Veel succes
fingers crossed !!!!
geniet ervan en alvast een dikke proficiat gewenst!
Geniet ervan!
Whiii je dag is al begonnen!! Enjoy!
je dag is inderdaad al begonnen!! Geniet ervan met volle teugen!!! Benieuwd naar een verslagje na jullie grote dag!
Ik duim mee :-)Geniet ervan!
Geniet van je dag en van ons ook alvast een dikke proficiat!!!
GENIET van jullie dagje!!!! Ennnnn we zijn al benieuwd naar de fotokes!! :)
Jouw GROTE dag is aangekomen, geniet ervan,Het doet me wel iets hoor, ik zat daarnet de plantjes water te geven, weten dat jij met hele andere fantastische leuke spannende dingen bezig bent!Ik duim voor jou! Ale voor JULLIE!Straks zijn jullie Man en Vrouw, FANTASTISCH!En ik kijk net zoals de andere bruidjes al uit naar jouw verslagje!!Liefs!
Hoe erg een mens kan meeleven met anderen...Het eerste waar ik deze morgen aan dacht..."Oh! Vandaag trouwt dat meisje van op't forum met haar donker haar!" Je dagje is ondertussen al goed begonnen...geniet ervan! We zijn alvast héééél benieuwd naar een verslagje en de foto's natuurlijk.. Groetjes!
Geniet er van! En alvast dikke kussen voor jullie Huwelijk!xxx
Geniet ervan!!
Ik kijk hier erven buiten en HET WEER IS ECHT SUPER voor een huwelijk :-) Geniet met volle teugen en ik kijk zoals iedereen hierboven ook uit naar je verslagje en foto's!
Hey,waaw, geniet vollop van je dag! De zon stopt zich soms weg, maar er is alvast geen regen en de temperatuur is optimaal...Alvast heel heel veel geluk!Groetjes Ellen
geniet van je dagcindy
Hoi iedereen!Onze dag was perfect :-)Ik zet een verslagje met foto's bij de juiste rubriek!Bedankt voor het duimen; het heeft geholpen :-)Groetjes