TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Shary
8-9-2012
|
|
|
Monica
30-6-2012
|
16-3-2012 9:27:23
Hey Shari, Zelf ga ik traditioneel wit...maar ik vind jou kleedje héél mooi! Mooie stijl ook! Je moet zo denken : het is jou dag en je moet aan doen waar jij je het best en het mooist in voelt! Ik zou zeggen gewoon doen! Heel mooi! grtjs Monica
|
|
Linsey
2-6-2012
|
16-3-2012 9:28:35
Super, is het kleedje dat ik ook wou, maar in t wit, en ze hadden het niet hangen om te passen en ik kon het ook niet meer bestellen (hun bestellingen komen ergens begin juni binnen, net na ons huwelijk :) )
Misschien heb jij meer geluk! Zeg wel op voorhand dat je voor dat kleedje komt, want je kan het volgens mij niet passen...
|
|
Hanne
1-10-2011
|
16-3-2012 9:29:16
Hey Shary,
Het is niet meteen mijn smaak (ook al ben ik ook niet tradtioneel), maar ik vind het zeker niet te gewaagd! Het zijn heel mooie kleuren en jullie zullen goed samen passen. Ik zou er alvast rode pumps onder aandoen :o)
Als jullie het de max vinden, dan moet je er helemaal voor gaan!
Groetjes, Hanne
|
|
Veerle
2-7-2011
|
16-3-2012 9:30:25
Shary, Als je dit kleedje mooi vind, is er toch geen reden om het niet te doen? :) Ikzelf ben getrouwd in een zwart kleed en heb daar nog geen seconde spijt van gehad... Uiteraard zijn er mensen die gaan vinden die dat niet kan, maar niks van aantrekken, gewoon doen waar je zin in hebt ;) Groetjes, Veerle
|
|
Heidi
7-7-2012
|
16-3-2012 10:04:24
Superleuk kleedje!
|
|
Cindy
25-8-2012
|
16-3-2012 11:07:51
Je zal in ieder geval knallen!!Mooi hoor,gewoon doen!!!
|
|
Eva
23-3-2012
|
16-3-2012 11:12:43
Wauw ik vind het gewoonweg prachtig!!!
|
|
Shary
8-9-2012
|
16-3-2012 11:21:27
Slechte reclame voor Claire en Femme!
We hebben gebeld, je moet bestellen voor 24/03, zonder het te kunnen passen, dan is het in juli binnen en je moet meteen al 150 € betalen... Zonder te passen en weten of je het wel staat.
We hebben naar een andere winkel gebeld die het zal namaken en wel pasvormen in dezelfde stijl...
Ik moet het toch kunnen passen voor te bestellen? Die mevrouw vergeleek het met iets bestellen in 3suisses, maar een trouwkleed bestellen vind ik toch iets riskant !
Soit , we hebben dan contact opgenomen met Bo Couture - Kortrijk en ze kunnen zoiets wel namaken of hebben gelijkaardige dingen! 31/03 een afspraak! Spannend!
|
|
Katrien
29-6-2012
|
16-3-2012 11:23:01
Ik vind het ook een heel tof kleedje. Is een beetje fifites rock and roll. Dus gewaagd vind ik het ook niet. Gewoon doen waar je je goed in voelt!
|
|
Linsey
2-6-2012
|
16-3-2012 11:32:56
Ik heb ook niet zo een goed ervaring met Claire de Femme om dezelfde reden hè... Ik had aan telefoon gezegd dat ik een KORT kleed wou, liefst dat zoals jij maar de witte versie. Geen probleem zeiden ze, we zullen alle korte kleedjes klaarhangen. Ik kom daar blijkt dat ze dat kleed waar ik voor kwam niet hangen hebben en niet kunnen bestellen omdat ik 'te laat' ben (levering begin juni na de trouw) - nu ik zou t toch niet bestellen zonder te passen inderdaad! Aangezien we dan toch tot daar gereden waren, ben ik lange kleedjes beginnen passen en heb dan maar iets heel anders dan wat ik voor ogen had genomen. Had woensdag mijn eerste pas en ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn keuze hoor! Maar bon, t gaat om het principe, ze laten me tot daar komen voor korte kleedjes blijkt dat ze er geen een hadden hangen! Verder ben ik er wel lief en vriendelijk verdergeholpen, ook met de 1ste pas.
|
|
ilse
7-8-2010
|
16-3-2012 13:26:06
Hey Shary, Superleuk kleedje en absoluut niet gewaagd hoor! Gewoon doen. Zelf ben ik wel in een lang traditioneel kleedje getrouwd maar dan wel niet in traditioneel wit... ik had zwarte rok met turquoise top en mijn man volledig in het zwart met een zwarte das met turquoise streepjes... al zeg ik het zelf wij pasten supergoed samen groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
16-3-2012 19:04:42
bij bo couture is super hoor( wel een mini winkeltje ma soit) kben daar geweest zonder afspraak voor 1 bepaald kleedje te zien en ik mocht van de 1ste keer passen alles werd op maat gemaakt en naar persoonlijke behoefte aangepast ik heb een tatoo op mijn buik en ze gingen dan gewoon wat meer pareltjes en kant aan de zijde van mijn tatoo bevestigen kleuren kan je alle kanten uit daar
|
|
Ellemieke
|
16-3-2012 19:38:15
Doen ! Je kan pas écht stralen in iets waar jij je oppperbest in voelt en als dit bij jou past, zal dat ervan af spatten :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|