Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schieting op de dag van de rouw,pffffffff

16-3-2012 11:20:34
Ik ben al de hele morgen in de weer met de voorbereidingen van de schieting;
ik krijg net een sms van mijn zus dat ze het ongepast vinden om hun kanon mee te brengen.
Ik begrijp dit wel, maarja. we geven ook maar 1x in ons leven een schieting.
straks blijven ze nog liever thuis ook....

sofie
24-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1368

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 11:27:01

hey sofie,
ik vind het helemaal niet ongepast..
Wat er gebeurd is in zwitserland is echt verschrikkelijk erg maar die ouders verwachten niet dat andere mensen hunne wereld stopt me draaien.
Die ouders, familieleden, klasgenote enzovoort zitte niet te denkn over wat andere mensen doen en laten, die zitten met hun verdriet.
Ik vind dat je de kanonschoten op 2 manieren kan bezien.
Ter ere voor wat er gebeurd is en ter ere voor jullie huwelijk!!

Je trouwt maar 1 keer dus geniet ervan!!!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik16-3-2012 13:13:09

Hey Sofie,

Daar zou ik me dus echt niets van aantrekken he,
Tis inderdaad super erg wat er is gebeurd,
maar zoals Britt zegt de wereld blijft draaien é.
Vind het persoonlijk allemaal een beetje overroepen,
er gebeuren dagelijks vreselijke dingen, maar niet alles komt in de gazet, maar best ook anders mogen ze boeken beginnen schrijven.
Gewoon genieten van jullie schieting, en niet te veel nadenken over wat er is gebeurd!
Grtjes Benita.

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik16-3-2012 13:28:29

mijn zussen zitten er nu een heel drama van te maken op FB; ik heb zin om de broodjes die ik aan het smeren ben in de vuilbak te smijten en te zeggen dat ze maar thuis moeten blijven als eerbetoon.
Maar k'zal me maar inhouden en hun berichten niet meer beantwoorden.
Veel genieten zal er niet aan zijn vrees ik vandaag. pfffffffffff

Katrien
29-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 13:41:15

Sofie,

ik hoop dat het toch nog een mooie dag kan worden en als het dat niet wordt, dat het volgende week dubbel en dik wordt ingehaald.
Je kan nu eenmaal 't leven niet on hold zetten. Morgen is 't carnaval in Lissewege. Ik denk niet dat ze dat ook gaan afgelasten. Dat betekent niet dat je niet meeleeft met de getroffenen.
Geef er inderdaad een draai en zeg dat kanonschoten 2 keer respect kunnen uitdrukken.

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik16-3-2012 15:18:14

Ik ben zelf een kindje verloren, en inderdaad, als ouder blijft de wereld stilstaan
Maar je kan niet verwachten dat dat voor de rest van de wereld ook is, pijnlijk maar dat is de realiteit.
Elke dag sterven er kinderen, elke dag... dan zouden we elke dag 1 minuut stilte moeten houden, maar zo is dat niet, dit is fel in de media gehaald, en VERSCHRIKKELIJK voor de ouders - het rijt bij mij ook oude wonden weer open.
Maar je trouwt in principe maar een keer en ik zie geen reden waarom je die schieting niet zou houden! Het zou inderdaad wel mooi zijn als je er even naar verwijst. Waarom ook niet...

Hopelijk draaien je zussen gauw bij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...