Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging geven fotograaf???

17-3-2012 8:13:29
Hallo misschien een stomme vraag maar moeten we ook een uitnodiging geven aan onze fotograaf en dj? Mijn verloofde zegt van niet, want die moeten toch de hele avond aanwezig zijn...maar ik heb dan weer zoiets van 'die gaan toch ook wat mee eten misschien' ..?? Of moeten we op voorhand vragen als ze willen mee eten?
Hahaha zoals jullie zien ben ik het me moeilijk aan het maken....Nu is het echt wel serieus aftellen!!! Nog 76 dagen en nog een deel te regelen...maarja we geraken er wel!
Groetjes!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 781

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik17-3-2012 8:38:24

Wij geven ze geen uitnodiging maar sturen ze wel een uitgeschreven verloop van de dag. Zo zijn ze ook op de hoogte van alles.

De fotograaf en videograaf eten samen met ons (aangezien we enkel met de suite eten).

Aftellen maar!! :-)

Groetjes

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik17-3-2012 12:42:41

Fotograaf en dj zijn het gewoon om mee te eten, die moet je dus wel meetellen. Mijn broer is dj op huwelijken en heeft nog nooit niet meegegeten. Maar een uitnodiging geven hoeft toch niet, ik zou ook zoals Niki een gedetailleerd verloop van de dag geven.

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik17-3-2012 12:49:46

Een uitnodiging sturen en eten geven zijn twee verschillende dingen. Een uitnodiging sturen moet niet persé, maar is wel leuk. Eten geven lijkt me wel noodzakelijk, zeker voor de fotograaf als die er de hele dag bij is. Je kan die persoon moeilijk vragen wat boterhammetjes mee te nemen of naar de frituur te gaan. Als de dj pas na het eten komt, is het niet nodig eten te voorzien, maar je kunt het wel aanbieden. Overleg eventueel met de zaal of zij speciale (kleinere, goedkopere) menu's voorzien voor de fotograaf en dj.

Dot
13-7-2012
 Meld misbruik18-3-2012 10:28:25

Onze fotograaf heeft gevraagd om hem wel een uitnodiging te sturen, zodat hij zich op voorhand al een idee kan vormen van de stijl en de sfeer van het huwelijk. Voor de dj had ik er ook nog niet over nagedacht, maar ik denk niet dat we hem een uitnodiging gaan sturen.

Groetjes
Dot

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik19-3-2012 7:53:37

Persoonlijk zou ik geen uitnodiging sturen, uiteindelijk zijn zij ook geen gast, maar worden ze wel degelijk betaald om op jullie huwelijk te komen werken...

Qua eten, hadden wij (op vraag van de fotografe) gewoon een koude schotel laten voorzien door de zaal, wat het véél goedkoper maakte dan wanneer ze gewoon als extra gast zou geteld zijn. De dj was er bij ons pas rond 21u30, dus voor hem werd geen eten voorzien.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 15:07:02

onze fotograaf is er slechts tot voor de feest
onze videograaf (vriendin van mijn zus, studeren regie) hebben we een uitnodiging gegeven omdat we dat normaal vonden. zij gaat 's avonds ook foto's nemen.
onze dj is een zeer goede kennis van mijn verloofde. de dj werkt samen met mijn verloofde zijn nonkel en mijn verloofde gaat soms mee helpen opstellen of afbreken... dus hij heeft ook een uitnodiging gekregen + partner (zij gingen normaal op weekend voor haar verjaardag maar gaan door ons huwelijk nu een andere keer)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...