Terug naar overzicht
hallo, wij hebben ook overal gezocht in west en oost vlaanderen.Als het vrij goedkoop moet zijn en je wilt nog goed eten moet je naar st Marie gaan in Maldegem. Wel oost vlaanderen, maar net over de grens.Wij hebben de COfar gekozen, maar dat is wel duur!gr Hannelore
hallo!Wij trouwen in oktober in 'hof ter mude' te Knokke (tegen de grens met sluis). Tzijn vriendelijke uitbaters en ik vind dat de prijs goed meevalt. Je moet anders maar eens op hun site kijken om een idee te hebben.Veel succes nogPS: niet te lang wachten om bij hen langs te gaan, zelfs een jaar voordien kan het al volgeboekt zijn voor augustus / september
Hallo, in Meetkerke heb je een héél mooie gerenoveerde hoeve dat je kan afhuren voor trouwfeesten, het noemt 'de Rode Poort'. Je moet wel zelf voor de catering enzo zorgen, maar 't is echt fantastisch mooi.
wij zijn ook getrouwd in Hof Ter Mude vorig jaar.ik heb niets anders dan lof over hun werkwijze, het onthaal, de manier waarop ze omgaan met hun klanten. de prijzen vallen héél goed mee en het is zo verzorgd.maar...je moet er vlug bij zijn want ze zijn razendsnel volzet!ze hebben een prachtige tuin en bij slecht weer een gezellige receptieruimte waar wij ook ons dessertbuffet lieten doensuccesgroetjs,sophie
Hostellerie 't Gravenhof in Torhout - mooi decor / prachtige tuin voor receptie en bij regenweer overdekt terras - super van eten en heel vriendelijke mensen.
beste ik kan jullie een feestzaal aanbieden voor een schappelijke prijs, deze zaal ligt in ingelmunster intresse? mail of bel dave.coveliers@telenet.be vriendelijke groeten dave coveliers en lieselot vincke