Terug naar overzicht
Amai seg. Goed dat je niet bij de pakken bent blijven zitten. Dat zal inderdaad wel erg verschieten zijn! Hopelijk komt alles snel weer in orde en is er nog een manier om het voorschot (hopelijk niet te veel?) te recupereren.Veel succes!
Na dit gelezen te hebben ben ik héél blij dat wij niet gekozen hebben voor L'ecurie..zijn vorig jaar daar ook een kijkje gaan nemen maar hebben toen besloten ons avondfeest te houden bij de Jachthoorn te Kontich. Een pak van men hart, nu blijkt...veel succes met jullie verdere voorbereidingen!
Amai Vanessa - ik zou een hartaanval krijgen. Gelukkig heb je zo'n lieve schat die meteen naar een oplossing zoekt en er ene vindt!
jaja mene lieve schat heeft me gekalmeerd en uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen een pak van men hart.bedankt voor jullie reactiegrtjs vanessa
Gelukkig hebben jullie al een andere zaal! Dat is toch het belangrijkste denk ik. Hopelijk zien jullie nog iets terug van het voorschot.
heyja sanne das waar maar twas toch wel even verschietengrtjs vanessa
en die laten zelf eens niks weten, amai, proper, zou er ook niet goed van zijn! Succes!
En heb je nu al nieuws ivm je voorschot? Zo erg zeg...
heytiffanie neen advocaat was vandaag niet op kantoor morgen terugbellen, ja els ze hebben niets laten weten en da vindt ik het ergstegrtjs vanessa
Ik duim voor je mee dat je je voorschot terugkrijgt! Hopelijk was het niet te veel.Grts,San
Dat is wel heel straf weer!Ik hoop ook dat je het terugkrijgt, maar ik vrees ervoor. Bij een faillissement zijn er veel schuldeisers en de banken staan op de eerste rij om te innen.In ieder geval, veel succes!!! Ik hoop dat je geen te groot voorschot hebt moeten betalen.