Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

18-3-2012 16:00:03
hey,

vandaag tot een akelige ontdekking gekomen op totaal 144 dagen verwijderd van onze mooie dag.
Onze feestzaal in Aartselaar is failliet.
Vorige week paar keer naar gemaild ivm met ons eten en praktische zaken te regelen, nooit geen gehoor , vandaag op site gaan kijken en wa blijkt site volledig weg ik er paar maal naar gebeld en geen gehoor dus samen met men toekomstig ventje in auto gesprongen en naar daar gereden.
Bij aankomst deden we de ontdekking dat zaal en aangelegen hotel volledig leeg stond en er overal papieren aan da ramen hongen van deurwaarders en advocaten. Volledig in paniek en met de tranen rollend over men wangen zat ik al het ergste te denken .
men toekomstig ventje zij schatje geen paniek we zorgen dat het inorde komt onmiddelijk naar andere zaal gereden en wonder boven wonder die was nog vrij dus nu dinsdag gaan we daar alles regelen en mogen we een zaal kiezen.
Dus nu wordt het San Marco Village.
Toekomstige bruidjes geef jullie 1 raad L'ecurie in aartselaar is failliet.
2de probleem hadden uitnodigingen al laten drukken dus terug nieuwe kost uitnodigingen terug laten herdrukken, voorschot al betaald in L'ecurie ? Maandag naar advocaat bellen die op die papieren van het gebouw staat om te horen hoe het staat met ons voorschot of we het nog terug zien of niet???????????
Kwas er toch even niet goed van.
Maar al bij al zullen we een mooie trouwdag hebben en hopelijk nu met de voorbereidingen een beetje gespaard blijven van tegenslagen.

Grtjs vanessa

sven
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1054

An
18-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 16:23:06

Amai seg. Goed dat je niet bij de pakken bent blijven zitten. Dat zal inderdaad wel erg verschieten zijn! Hopelijk komt alles snel weer in orde en is er nog een manier om het voorschot (hopelijk niet te veel?) te recupereren.

Veel succes!

Nancy
5-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 18:09:19

Na dit gelezen te hebben ben ik héél blij dat wij niet gekozen hebben voor L'ecurie..zijn vorig jaar daar ook een kijkje gaan nemen maar hebben toen besloten ons avondfeest te houden bij de Jachthoorn te Kontich. Een pak van men hart, nu blijkt...veel succes met jullie verdere voorbereidingen!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-3-2012 19:43:03

Amai Vanessa - ik zou een hartaanval krijgen. Gelukkig heb je zo'n lieve schat die meteen naar een oplossing zoekt en er ene vindt!

sven
10-8-2012
 Meld misbruik18-3-2012 20:13:44

jaja mene lieve schat heeft me gekalmeerd en uiteindelijk zijn we tot een oplossing gekomen een pak van men hart.

bedankt voor jullie reactie
grtjs vanessa

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik18-3-2012 20:14:46

Gelukkig hebben jullie al een andere zaal! Dat is toch het belangrijkste denk ik.
Hopelijk zien jullie nog iets terug van het voorschot.

sven
10-8-2012
 Meld misbruik18-3-2012 23:10:22

hey
ja sanne das waar maar twas toch wel even verschieten

grtjs vanessa

Els
16-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 15:48:26

en die laten zelf eens niks weten, amai, proper, zou er ook niet goed van zijn! Succes!

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:11:25

En heb je nu al nieuws ivm je voorschot?
Zo erg zeg...

sven
10-8-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:29:55

hey

tiffanie neen advocaat was vandaag niet op kantoor morgen terugbellen, ja els ze hebben niets laten weten en da vindt ik het ergste

grtjs vanessa

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 19:48:28

Ik duim voor je mee dat je je voorschot terugkrijgt! Hopelijk was het niet te veel.

Grts,
San

Katrien
29-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 10:32:28

Dat is wel heel straf weer!
Ik hoop ook dat je het terugkrijgt, maar ik vrees ervoor. Bij een faillissement zijn er veel schuldeisers en de banken staan op de eerste rij om te innen.
In ieder geval, veel succes!!! Ik hoop dat je geen te groot voorschot hebt moeten betalen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info