Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ophalen Bruid...

19-3-2012 15:53:44
Hallo allemaal!
Hoeveel tijd voorzien jullie voor het vertrek naar gemeentehuis/kerk?

wij trouwen enkel voor de wet.

Ik ga savonds bij mama en papa gaan slapen, en mijn verloofde zal mij smorgens komen halen... het huis van mij en mijn verloofde is aan de overkant van de straat van mijn ouders hun huis :) Hij moet dus gewoon de straat oversteken om mij te komen halen.

Ik zou daar dan met de suite een fruitsapje willen drinken, even bekomen van de emoties :)

Vervolgens zouden wij te voet naar het gemeentehuis gaan, wat een straat verder is, en rekening houdende met het feit dat je met een bendeke op straat loopt laten we daar maar best genoeg tijd voor rekenen, maar zou dat max. een kwartier mogen duren.

Om 11u45 moeten we aan het gemeentehuis zijn.

om hoe laat belt hij best aan bij me thuis?

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 711

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik19-3-2012 15:59:49

Hallo,

Wij zijn wel allebei thuisgebleven, maar onze suite kwam bij ons aan tegen 09.00u en we moesten om 11.00u in het gemeentehuis zijn. Dat was dus een dik anderhalf uurtje. Wij hadden een klein "mini-ontbijtje" voorzien en er was al een fotoshoot(je) met de suite...

Groetjes
Annelies

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik19-3-2012 16:02:24

Hmm; een mini-ontbijtje vind ik een leuk idee, maar dan moet kapsel en make-up natuurlijk ook héél wat vroeger... maar op zich mogen er ook al mensen toekomen voordat ik klaar ben... en kom ik pas "helemaal klaar" tevoorschijn als hij aanbelt :)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-3-2012 21:46:22

bij mij belt het ventje om 10u15 aan ook hier een glas en een mini boterkoekje . wij trouwen ook om 11u45 maat hebben wel nog een 30' rit naar het stadhuis (ouderlijk huis oostende - stadhuis diksmuide)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik19-3-2012 23:15:35

Bij mij is mijn man ongeveer een half uur voor we moesten vertrekken naar het gemeentehuis bij ons toegekomen :

10u30 : aankomst bruidegom + gevolg
11u00 : vertrek naar het gemeentehuis
11u30 : burgerlijke trouw

Was voor ons ruim voldoende, we hebben nog iets gedronken en het eten hebben we voor de lunch gelaten. De rit van het ouderlijke huis naar het gemeentehuis nam ongeveer 10 minuutjes in beslag. We zijn na het gemeentehuis met de hele suite en nog wat extra mensen weer naar mijn ouderlijke huis gegaan voor de lunch met pistolets en koffiekoekjes. Mijn "gevolg" bestond uit mijn ouders en mijn broer (tevens m'n getuige) en zijn vriendin, en ze waren allen aanwezig in het ouderlijke huis om zich klaar te maken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...