Terug naar overzicht
Hallo, Wij zijn wel allebei thuisgebleven, maar onze suite kwam bij ons aan tegen 09.00u en we moesten om 11.00u in het gemeentehuis zijn. Dat was dus een dik anderhalf uurtje. Wij hadden een klein "mini-ontbijtje" voorzien en er was al een fotoshoot(je) met de suite...GroetjesAnnelies
Hmm; een mini-ontbijtje vind ik een leuk idee, maar dan moet kapsel en make-up natuurlijk ook héél wat vroeger... maar op zich mogen er ook al mensen toekomen voordat ik klaar ben... en kom ik pas "helemaal klaar" tevoorschijn als hij aanbelt :)
bij mij belt het ventje om 10u15 aan ook hier een glas en een mini boterkoekje . wij trouwen ook om 11u45 maat hebben wel nog een 30' rit naar het stadhuis (ouderlijk huis oostende - stadhuis diksmuide)
Bij mij is mijn man ongeveer een half uur voor we moesten vertrekken naar het gemeentehuis bij ons toegekomen : 10u30 : aankomst bruidegom + gevolg11u00 : vertrek naar het gemeentehuis11u30 : burgerlijke trouwWas voor ons ruim voldoende, we hebben nog iets gedronken en het eten hebben we voor de lunch gelaten. De rit van het ouderlijke huis naar het gemeentehuis nam ongeveer 10 minuutjes in beslag. We zijn na het gemeentehuis met de hele suite en nog wat extra mensen weer naar mijn ouderlijke huis gegaan voor de lunch met pistolets en koffiekoekjes. Mijn "gevolg" bestond uit mijn ouders en mijn broer (tevens m'n getuige) en zijn vriendin, en ze waren allen aanwezig in het ouderlijke huis om zich klaar te maken.