Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppedoos

20-3-2012 19:35:53
Hey bruidjes,

omdat het voor ons ook niet meer super lang is beginnen we zo de kleine dingetjes wat in orde te brengen.
Zoals bv gastenboek maar ook onze enveloppe doos.
We waren niet van plan om met een thema te werken maar omdat we onze tafelindeling hebben gemaakt met vliegtickets, zoude we het leuk vinden als onze enveloppedoos een vliegtuig zou zijn.
Op onze uitnodigingen staat ook vermeld dat het centje dat ze geven voor onze droomreis is.
Dus is het altijd leuk dat zo dan letterlijk geld in het vliegtuig steken:)
Maar nu vind ik dit nergens. Hebben jullie mss een idee??

alvast bedankt
groetjes

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 994

ellen
22-12-2012
 Meld misbruik20-3-2012 19:58:09

Hey,

Ik lees dat jullie de tafelindeling hebben gedaan met vliegtickets. Hoe heb je dit gedaan en aangepakt en heb je hier toevallig voorbeeldjes van die ik eens zou mogen zien. Je mag ze eventueel doormailen naar ellen_5334@yahoo.com.

Met de enveloppendoos kan ik je jammer genoeg niet helpen

tima
8-9-2012
 Meld misbruik20-3-2012 22:23:32

als je beetje creatief bent kun je dit maken met papier mache
wat je ook kan doen een gewone doos in pakken (beplakken ) met reisbestemmingen (foto's van uit een reismagazine) met gleufje in voor de enveloppen ev en goedkoop klein plastiek vliegtuig op het deksel plakken

steven

Meld misbruik20-3-2012 22:24:54

Hallo Britt,

Wij maken gepersonaliseerde enveloppendozen. We kunnen deze afwerken
met een afbeelding die past bij jullie thema.
Je kan met ons contact opnemen via www.tutje-en-kiki.com

Steven.

An
18-8-2012
 Meld misbruik20-3-2012 22:56:50

Hey Britt, ik voeg me toe bij wat Tima zegt: papier mache.

Eventueel met een lange, dikkere, ronde ballon en met karton kan je de vleugels en staart enz.. maken en dit dan er op plakken ...
Vind wel een super idee!
groetjes
an

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik21-3-2012 8:01:09

Als je minder creatief bent, kan je ook een gewone kartonnen doos van kartonnen vleugels en staartstuk voorzien en dan in kleurtje van een vliegtuig steken, met eventueel een logo erop geplakt. Dat heeft dan misschien niet de perfecte vorm van een vliegtuig, maar iedereen zal het wel herkennen ;-)

Katrien
29-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 8:58:46

Ofwel kun je opteren om er een reiskoffer van te maken, met van die stickers op.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 9:12:38

Ik ging ook voorstellen om in een tweedehandswinkel een leuke klassieke reiskoffer te gaan halen(of bij grootouders/tantes op zolder), en daar jullie enveloppe-reistas van te maken. Je moet niet knutselen en je blijft in hetzelfde thema!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:05:59

Dank u dames voor de ideetjes:)
Ik ga mij mss wel eens aan het knutselen wagen:)

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:49:54

knutselen is leuk, maar denk er aan dat het groot genoeg moet zijn voor de enveloppen in te steken natuurlijk.Wel een super leuk idee! eens op internet zoeken mss? Velen vertrekken van een plastic fles die met papier-maché bekleed wordt, mss zo'n grote ton zoeken voor van die drink-water-toestanden?

Een andere mogelijkheid is inderdaad een retro-koffer, wat ook volledig in het thema is.

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 16:25:05

Hey Emy,
idd leuk idee maar het uitwerken is wat anders:)
Ik ga eerst eens opt net kijken en is horen bij de hubby to be......
Maar de kans is groot dat het knutselen wd:)
Allewel ik daar helemaal geen held in ben, anders zal het een koffer worden.
Wat ik trouwens ook een super idee vind van de bruidjes:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...