Terug naar overzicht
Hey, Ik lees dat jullie de tafelindeling hebben gedaan met vliegtickets. Hoe heb je dit gedaan en aangepakt en heb je hier toevallig voorbeeldjes van die ik eens zou mogen zien. Je mag ze eventueel doormailen naar ellen_5334@yahoo.com. Met de enveloppendoos kan ik je jammer genoeg niet helpen
als je beetje creatief bent kun je dit maken met papier machewat je ook kan doen een gewone doos in pakken (beplakken ) met reisbestemmingen (foto's van uit een reismagazine) met gleufje in voor de enveloppen ev en goedkoop klein plastiek vliegtuig op het deksel plakken
Hallo Britt,Wij maken gepersonaliseerde enveloppendozen. We kunnen deze afwerken met een afbeelding die past bij jullie thema.Je kan met ons contact opnemen via www.tutje-en-kiki.com Steven.
Hey Britt, ik voeg me toe bij wat Tima zegt: papier mache. Eventueel met een lange, dikkere, ronde ballon en met karton kan je de vleugels en staart enz.. maken en dit dan er op plakken ...Vind wel een super idee!groetjesan
Als je minder creatief bent, kan je ook een gewone kartonnen doos van kartonnen vleugels en staartstuk voorzien en dan in kleurtje van een vliegtuig steken, met eventueel een logo erop geplakt. Dat heeft dan misschien niet de perfecte vorm van een vliegtuig, maar iedereen zal het wel herkennen ;-)
Ofwel kun je opteren om er een reiskoffer van te maken, met van die stickers op.
Ik ging ook voorstellen om in een tweedehandswinkel een leuke klassieke reiskoffer te gaan halen(of bij grootouders/tantes op zolder), en daar jullie enveloppe-reistas van te maken. Je moet niet knutselen en je blijft in hetzelfde thema!
Dank u dames voor de ideetjes:) Ik ga mij mss wel eens aan het knutselen wagen:)
knutselen is leuk, maar denk er aan dat het groot genoeg moet zijn voor de enveloppen in te steken natuurlijk.Wel een super leuk idee! eens op internet zoeken mss? Velen vertrekken van een plastic fles die met papier-maché bekleed wordt, mss zo'n grote ton zoeken voor van die drink-water-toestanden?Een andere mogelijkheid is inderdaad een retro-koffer, wat ook volledig in het thema is.
Hey Emy, idd leuk idee maar het uitwerken is wat anders:)Ik ga eerst eens opt net kijken en is horen bij de hubby to be......Maar de kans is groot dat het knutselen wd:)Allewel ik daar helemaal geen held in ben, anders zal het een koffer worden.Wat ik trouwens ook een super idee vind van de bruidjes:)