Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 129 dagen en overmorgen mijn eerste pas!!!!

21-3-2012 9:37:15
Kriebels!!!!
Met nog 129 dagen op de teller (denk er allemaal aan: tel 1 dag bij want de teller heeft geen rekening gehouden met het schrikkeljaar...) begin ik stilaan wel wat zenuwen te krijgen.
Vandaag sturen we de tekst voor de proefdruk van de uitnodigingen door en overmorgen mag ik eindelijk mijn kleed voor de 1e keer gaan passen!! 's morgens een afspraak bij mijn kapper om 10u, dan mama uithalen en om 14u zal het zover zijn! Jippie

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 542

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 10:34:46

Ooooh...spannend!!
Ik ben ook aan het wachten tot de bruidswinkel mij belt om te gaan passen...:)!
Geniet er van!!

groetjes!

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 10:53:38

Geniet er van als je je kleed aanhebt. Ik wou het gerust nog een beetje langer aanhouden:-)

Ik ben aan het aftellen naar de 2de pas. Nog 2 weken en ik mag mn kleed terug aandoen en hopelijk meenemen naar huis.

groetjes

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 11:15:01

Hey Stefanie!

Ik ben ook aan het aftellen naar mijn eerste pas! Voor mij is het nog wachten tot 10 april (nog een dikke 2 weken) SPANNEND! Ook ik ga eerst naar de kapper :-) en daarna hopelijk al STRALEN!

Veel plezier!

Melissa

Ineke
31-3-2012
 Meld misbruik21-3-2012 12:09:16

Toch even melden dat de teller wel juist is hoor! bij mij klopt het toch alleszins :-)..

Veel plezier met het passen, altijd leuk als je je kleedje nog eens mag aantrekken!!
En geniet nog van de voorbereidingen, het gaat allemaal snel voorbij!

Groetjes

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 14:02:15

@ Ineke: Nu weet ik wat ik verkeerd geteld heb...
Ik telde enkel de dagen, maar hier word ook met uren afgeteld, waardoor dat het lijkt alsof de teller fout is....
Woepsie... (mijn excuses aan de beheerders!!)

@ Melissa: ja ik dacht als ik toch ga passen kan ik ineens maar kijken of het kapsel erbij past, dan kan ik desnoods nog zoeken naar een ander kapsel of tegen mijn kapster zeggen waarom ik het niet zo mooi vond op het kleed

@ Stephanie: inderdaad: ze vertelden mij dat het ongeveer een half uurtje zou duren en mijn eerste gedacht was "tenzij ik het langer aanhoud"

Merci allemaal, ik ga er zeker van genieten en een foto nemen zodat ik tot mijn volgende pas alles nog voor ogen heb

Titia
28-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:52:32

Veel succes!!!! We trouwen op de zelfde dag, maar ik moet nog wachten tot 11 mei voor mijn eerste pas :p alvast veel pasplezier!!!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...