Terug naar overzicht
Joepie!! Ben echt blij voor jou!Ik zou ook helemaal stressen in jouw geval...maar je ziet, alles komt goed e!!!groetjes!
Aiaiai, ik zou ook niet te genieten zijn en in paniek geraken - gelukkig heb je meteen het "probleem" aangepakt en zijn de zorgen nu van de baan. Goeie service van de winkel en heel geruststellend voor een bruid!Groetjes!
Oei, ik hou m'n hart al vast! 2 april heb ik ook men 1ste pas bij PY. En heb ook een jurk van Marylise. Stress Gelukkig hebben we nog even de tijd e (tot september).Dus zal alles wel goed komen.Nog veel succes bij de voorbereidingen!
Wat een geluk dat je foto's had van toen je het bestelde! Ze moeten je toch maar willen geloven anders Mijn kleed kwam ook van bij PY en ik had gelukkig daar geen probleem mee. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om er foto's van te nemen! Wel een goede tip voor andere toekomstige bruidjes Heel fijn voor je dat het zo kan opgelost worden! Veel succes nog!Groetjes
Ben blij te huren dat ze je bij PY zo goed geholpen hebben. Ik heb binnen 3 weken ook mijn eerste pas.