Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het komt goed met mijn trouwkleed! :-d

21-3-2012 12:43:30
Heyhey allemaal,

Even mijn vreugde delen!

Na mijn eerste pas van maandag bij Pierre-Yves in Aalst zat ik al 2 dagen te stressen! Het kleed was namelijk niet volledig hetzelfde als het kleed dat ik besteld had!! Zo was het een andere stof (dacht ik) en het speciale detail ontbrak! Aangezien ik maandag niet 100% zeker was van mezelf en ze dinsdag gesloten waren, kon ik dus pas vandaag met mijn foto's van de 1ste keer langsgaan en vergelijken. Ik was natuurlijk al in alle staten en had schrik dat het opnieuw ging moeten besteld worden (waardoor we in tijdsnood zouden zitten).

Nu, na vandaag, ben ik weer helemaal gerustgesteld door Pierre-Yves himself. Hij heeft er onmiddellijk mijn jurk bijgehaald en vergeleken met de foto's en inderdaad, het speciale detail ontbrak! Aangezien mijn jurk echter niet uit de standaard-collectie van Marylise komt maar een apart ontwerp is, kon het volgens hem inderdaad gebeuren dat er iets anders was aangezien ze elke kleed apart maken. Aangezien ik echter verlieft ben op het speciale detail, gaan ze dit er nu zelf in eigen atelier aangezetten, zodat het identiek is aan de jurk die ik eerst paste. Ik ben dus hele blij want het wordt weer MIJN jurk! :-d Bij nazicht bleek dan ook dat de stof wel hetzelfde was als bij de pasjurk maar aangezien het wilde zijde is, waardoor er naden inzitten, en deze naden juist op een ongelukkige plek zaten, leek het een andere stof. Ze gaan nu echter de opvallenste naden wegwerken in de plooien van mijn kleed, waardoor we dit niet meer gaan zien. Ben echt supertevreden!

Groetjes!

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1282

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 13:19:37

Joepie!!
Ben echt blij voor jou!
Ik zou ook helemaal stressen in jouw geval...maar je ziet, alles komt goed e!!!

groetjes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-3-2012 14:20:57

Aiaiai, ik zou ook niet te genieten zijn en in paniek geraken - gelukkig heb je meteen het "probleem" aangepakt en zijn de zorgen nu van de baan. Goeie service van de winkel en heel geruststellend voor een bruid!
Groetjes!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 14:31:54

Oei, ik hou m'n hart al vast! 2 april heb ik ook men 1ste pas bij PY.

En heb ook een jurk van Marylise. Stress
Gelukkig hebben we nog even de tijd e (tot september).
Dus zal alles wel goed komen.
Nog veel succes bij de voorbereidingen!

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik21-3-2012 17:38:52

Wat een geluk dat je foto's had van toen je het bestelde! Ze moeten je toch maar willen geloven anders Mijn kleed kwam ook van bij PY en ik had gelukkig daar geen probleem mee. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om er foto's van te nemen! Wel een goede tip voor andere toekomstige bruidjes Heel fijn voor je dat het zo kan opgelost worden! Veel succes nog!
Groetjes

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik23-3-2012 10:09:45

Ben blij te huren dat ze je bij PY zo goed geholpen hebben. Ik heb binnen 3 weken ook mijn eerste pas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info