Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoelang op voorhand bruidsjurk passen...?

21-3-2012 20:15:04
Hallo bruidjes,

Alé ik moest in maart bellen, wel heb vendaag gebeld nog steeds geen kleed binnen... nu wou ik eens horen of er nog zijn onder jullie die bij Jagré te Antwerpen een jurk hadden besteld en hoelang voor datum van de trouw jullie telefoon hebben gekregen om het kleed te gaan passen?

Onze datum was 4-8-2012, maar dit is uitgesteld, maar het gaat mij een beetje om het princiepe en ik ook een al groot voorschot heb gegeven...

grtjes.

Fairytale
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 768

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 20:47:01

Ik heb ook mijn kleed bij Jagré besteld en mijn kleed zou maar klaar zijn eind mei, begin juni. aangezien we trouwen half juli is dit dus heel kort.
eigenlijk een beetje mijn eigen fout, we hebben alles redelijk last minute beslist zodat we onze trouw op 6 maanden moesten regelen, dus gelukkig konden ze bij Jagré nog iets forceren voor mijn kleed.
ik moest wel zelf bellen om te horen of mijn kleed al binnen is

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik22-3-2012 11:32:20

dat van mij is vorig jaar in juni besteld... alé ja heb een beetje het gevoel dat ik van het kasje naar de muur word gesleurd... dan moet ik bellen naar Antwerpen, dan naar Deurne (daar hebben ze ook een filiaal), het zal dus spannend afwachten worden dus.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 17:43:55

maar geen zorgen... ik moet pas 12 april gaan voor mijn eerste pasbeurt en wij trouwen op 5mei! kleed is in oktober besteld

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:30:29

Idem hier,moet maar eind augustus 1ste keer gaan passen en de trouw is 21 september.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 20:40:43

Maak je absoluut geen zorgen ;-)
Ik heb mijn kleed vorig jaar in juni besteld, ik ga gaan passen half april en heb vernomen dat mijn kleed vorige week binnengekomen is. Dus absoluut niets abnormaal wat jou betreft.

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik22-3-2012 22:35:23

dan zal ik nog maar geduldig afwachten... :). Geduld is een mooie deugd zeker :-)

Dank je voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...