Terug naar overzicht
Ik heb ook mijn kleed bij Jagré besteld en mijn kleed zou maar klaar zijn eind mei, begin juni. aangezien we trouwen half juli is dit dus heel kort.eigenlijk een beetje mijn eigen fout, we hebben alles redelijk last minute beslist zodat we onze trouw op 6 maanden moesten regelen, dus gelukkig konden ze bij Jagré nog iets forceren voor mijn kleed.ik moest wel zelf bellen om te horen of mijn kleed al binnen is
dat van mij is vorig jaar in juni besteld... alé ja heb een beetje het gevoel dat ik van het kasje naar de muur word gesleurd... dan moet ik bellen naar Antwerpen, dan naar Deurne (daar hebben ze ook een filiaal), het zal dus spannend afwachten worden dus.
maar geen zorgen... ik moet pas 12 april gaan voor mijn eerste pasbeurt en wij trouwen op 5mei! kleed is in oktober besteld
Idem hier,moet maar eind augustus 1ste keer gaan passen en de trouw is 21 september.
Maak je absoluut geen zorgen ;-)Ik heb mijn kleed vorig jaar in juni besteld, ik ga gaan passen half april en heb vernomen dat mijn kleed vorige week binnengekomen is. Dus absoluut niets abnormaal wat jou betreft.
dan zal ik nog maar geduldig afwachten... :). Geduld is een mooie deugd zeker :-)Dank je voor de reacties!