Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenkomen avondfeest

22-3-2012 11:16:38
hallo!
vraagje: wij gaan voor de mensen te laten binnekomen op het avondfeest werken met een lied per tafel, maar onze dj komt normaal pas tegen 21u... Zijn er nog bruidjes met dit concept? en zo ja laten jullie de muziek afspelen door de zaal dan? of vragen jullie aan je dj om 2uur vroeger te komen? vind het precies zo dom om de dj 2 uur vroeger te laten komen alleen om de mensen naar hun tafel te laten begeleiden.. wat doen jullie?
Smak!

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 831

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-3-2012 11:32:03

oh noh nog ni echt over nagedacht eigelijk...
onze dj is al wel aanwezig dan hoor die ziet dat alles klaar staat zodat dem niet moet storen wanneer de gasten er zijn. zelf zouden we zeker een liedje voorzien voor het binnekomen vd suite en van ons als bruidspaar

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 11:42:17

Wij hebben dat concept niet, maar ik zou een goede vriend met een laptop (en redelijke goede boxen) vragen om één voor één de liedjes af te spelen. Iemand die dat graag voor jullie doet en het niet erg vindt om als laatste aan tafel te gaan zitten daarna.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik22-3-2012 11:54:21

Wij hadden geen speciaal afzonderlijke liedjes voor het binnenkomen van de gasten. Wel voor onszelf. Onze dj was ook niet nog aanwezig, dus wij hebben zelf een cd'tje gemaakt met het liedje op en dat hebben we laten afspelen door de feestzaal zelf. Gewoon even vooraf checken bij de feestzaal of het kan en anders zoals Elke zegt, misschien door een vriend dit laten doen...

Groetjes

Veerle
30-6-2012
 Meld misbruik23-3-2012 10:29:39

Hey,

Wij wouden dit ook doen op muziek, maar onze zaal zag dit minder goed zitten, aangezien zij sowieso ook naamafroeping doen per tafel. En ze zeiden dat het anders te lang zou uitlopen als je voor elke tafel een lied laat afspelen..
we zijn dan maar afgestapt van het idee en enkel wij komen binnen op een liedje..
als de andere mensen binnenkomen zal er ook al muziek afgespeeld worden maar geen verschillende liedjes.

Jessica
7-9-2012
 Meld misbruik23-3-2012 12:35:25

Hey,

Wij gaan ook voor elke tafel een liedje afspelen ivm ons thema. De zaaluitbater gaat dit voor ons regelen, aangezien de dj pas om 22u komt. Hem vroeger laten komen doen we niet, want komt anders maar duurder uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...