Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed bezig !

22-3-2012 15:31:51
Dag lieve, ik-wil-nog-enkele-kilotjes-afvallen dames !! Om even te melden, dat ik sinds een dikke week weer kei-goe bezig ben :) ik snoep met mate (één chocoladesnoepje per dag), drink water met sloten (en loop dus ook om de haverklap naar de pipi-room), eet voldoende vezels voor de darmpjes, eet mijn portie fruit en groentjes, ... en met resultaat ! -2 Kg :) het gaat de goede weg op !

vrijdag laatste keer aanpassingen aan mijn proefkleed, en dan beginnen we mijn echte kleed te maken, spannend!

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 969

Ann
1-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:35:56

doe zo verder !

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:37:54

GO GO HEIDI!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-3-2012 15:40:19

Amai zo flink zeg! Ik voel me weer lekker schuldig nu want heb net een heerlijk ijsje gegeten. Misschien merk ik dit niet aan de weegschaal als ik niet schuldig kijk voor ik er op stap

Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:47:20

Hoe doen jullie dat toch!
Begrijp me niet verkeerd! Ben superblij dat het bij je lukt!

Maar... ik ben nog nooit zo gezond/sportief geweest als de laatste 2 maanden! Ik heb mijn firmawagen "geruild" voor 2x20min fietsen van en naar het station elke dag (lees: ik ben van werk veranderd), ik loop 2x+/- 35min per week, ik doe 1x1u zumba per week, ik eet minstens 2 stukken fruit per dag, drink minstens 2 l water per dag, snoep 'amper', eet regelmatig, ... maar toch ... dat meterke op die weegschaal van mij wil maar niet naar links gaan hangen....

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:53:12

Ilse, spieren wegen meer dan vet

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:56:27

Super goed bezig!

Ik start volgende week met Infraligne, want het wil me alleen deze keer precies niet lukken!

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:58:24

Weet je wat ook helpt! Ruzie maken met een collega (zij: 2 maanden in dienst, ikke 7 jaar!) op het werk! Goe om van heel de dag geen honger meer te hebben!!!!! Wil een paar daagjes verlof, vraag aan haar of ze bepaalde taken van mij wil overnemen, krijg als antwoord: dat jij verlof neemt is jouw probleem, zoek zelf maar een oplossing.
(moest er eigenlijk ff uit)
Ach ja, ik doe aan WW, jog 3 keer id week en ga 2 keer fatburnen.Ben sinds mei vorig jaar 12.5 kg afgevallen, nog 1.5 kg en ik zit op streefgewicht. Als je veel sport zie je het niet op de weegschaal, maar wel aan je kledij.
Ik voel me vooral heel erg fit en dat vind ik belangrijk.

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:03:24

Hier ook al afgevallen door veel water te drinken en fruit en groenten te eten... Alleen moe ik het zien vol te houden tot den trouw zeker! :p Dat gaat nog wat worden! :-) Succes nog!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:13:13

goed gedaan!

hier ook na alle frustraties van 15kg bij te ,komen weeral 1kg afgevallen op een week tijd ( vermoedelijk meer want de weegschaal doet zeer raar, maar nieuwe weegschaal op komst) Ik hoop stiekem dat die 15kg ni klopt door de weegschaal ;-)( ik kan nog steeds in mijn kleren )

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:37:27

Haha sara, dat zou wel super leuk zijn :) misschien moet ik ook eens ergens anders op de weegschaal gaan staan ;)

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:05:03

Super! Alvast een dikke proficiat en ik zou zeggen: doe zo verder

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:35:52

ik heb mezelf ook opgedrongen om morgen te beginnen, kan niet meer zijn, ik snoep veel te veel, dus vanaf span ik mee de broekriem aan :-)

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 19:46:21

Hey Bruidjes,

ik ben op 2 maanden tijd 6kg afgevallen... Niet dat ik dit van plan was. Maar moest voor mijn gezondheid al het vet en chocolade etc laten ... verdraag dit niet meer en krijg fameuse buikkrampen hierdoor.

Ik lees dat er hier velen zijn die vooral het snoepen helemaal gaan laten...

Ik eet eigenlijk elke dag 2 - 3 pakjes vitabis per dag :-) is nog lekker... en zit niet bomvol caloriën ... Hierdoor kan je toch nog een koekje eten ... En bij mij blijft het gewicht er toch af :-)

Groetjes

Tabita

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik22-3-2012 20:03:18

vitabis, heb ik ook staan want soms maak ik voor mezelf ook fruitpap! (en neen dat is helemaal niet erg, ook al word ik al 26 jaar :D)

Op Ilse , inderdaad, het sporten zorgt er eerst voor dat vetten zich omzetten naar spieren, waardoor je eigenlijk niet echt vermagert, maar als je volhoudt zal je het wel serieus beginnen merken!

Ik ben sinds maart 2010 ook 10 Kg lichter, en door mijn sport (competitie volleybal) te doen ben ik stabiel gebleven, zonder daar veel moeite voor te doen... nu wel opnieuw moeite doen, wil zeggen alle extra's laten :) om die laatste 5 Kg eraf te krijgen. maar af en toe zondigen moet hoor ! Anders geef je't meteen op!

enfin, we zijn allemaal goed bezig!

treesje
10-7-2012
 Meld misbruik23-3-2012 7:52:51

ik heb mij ook voorgenomen om er vanaf vandaag volledig voor te gaan, geen snoep meer en meer fruit eten, maar dat laatste is niet zo dat voor mij :-(.
en veel veel water drinken,
veel succes allemaal

Jessica
4-5-2013
 Meld misbruik23-3-2012 14:22:44

ik ben ook volop bezig; heb een heel druk en gejaagd leven (full time job + studies) en daardoor at ik de laatste tijd soms onderweg naar school ongezonde broodjes. ik neem nu herbalife shakes en voel mij er goed bij. er is nu een kilo af; op naar de rest (nog 5 ofzo ;-))

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik23-3-2012 22:31:37

Wow, super goed bezig :)))

Ik ben ook fameus op mijn eten aan het letten...
Heb binnen een week en half mijn 1e pas en wil echt in mijn kleed kunnen...
Het pasmodel was (bijna) mijn maat, het spande een beetje, maar ik wou geen maat groter... Nu weeg ik toch al minder dan toen ik ging passen...

Ik zou graag nog 10kg afvallen tegen onze dag, maar die hoop heb ik opgegeven...
Al denk ik wel dat de laatste weken de kilo's er gaan afvliegen, gewoon van de zenuwen...

Ik heb onregelmatige uren en dat is natuurlijk niet zo goed voor de lijn...
Maar ik drink veel water, eet veel fruit en probeer 's avonds brood, pasta, patatjes en rijst te vermijden en dat helpt wel goed :))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...