TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieze
1-9-2012
|
22-3-2012 20:39:52
Halloo, Ik heb ook nog maar alleen goede dingen gehoord van de vrede, maar daar blijft het ook bij.
Groetjes lieze
|
|
sofie
24-3-2012
|
22-3-2012 20:42:56
wij zijn 2 x geweest naar een avondfeest daar. (zomer 2010 en zomer 2011) De 1e maal was de receptie buiten-> het jammere eraan was dat de ene helft veel bediend werd en de andere helft maar matig. De 2e maal was de receptie binnen en was dit wel dik in orde.
kwa eten was het wel dik in orde op de 2 feesten, al hadden ze op de ene trouw de verkeerde onderborden gezet. waardoor de borden dansten op elkaar. dit vond ik een grove fout. dit maakte het eten echt hééél vervelend. Ik hoop dat dit een eenmalige fout was. ondanks deze kleinigheden waren we heel tevreden over beide feesten.
|
|
sarah
13-10-2012
|
22-3-2012 21:16:16
Hallo, Wij doen daar ook ons feest en ik ben er al es geweest voor ander feest, ik vond het echt super. En we hebben paar zaken bekeken en de vrede kwam er qua prijs ook goed uit.
gr Sarah
|
|
nathalie
14-4-2012
|
22-3-2012 22:17:37
Hallo, Ons feest houden wij ook in Salon de vrede. Wij zijn reeds 1x naar een trouwfeest geweest, alles was in orde. Lekker eten, goeie bediening, enz... niets op op te merken. We zijn er ook reeds meerdere malen gaan brunchen. Hier ook alles in orde. De ontvangst van de zaakvoerder vond ik ook steeds zeer vriendelijk. Hopelijk verloopt het tijdens ons feest ook allemaal goed Groetjes Nathalie
|
|
Mieke
12-5-2012
|
24-3-2012 15:38:18
Hey,
Wij trouwen ook in Salons de Vrede, hebben daar ook al een huwelijk mee gemaakt en verschillende brunches en waren telkens super tevreden.
Grts, Mieke
|
|
Delphine
14-6-2014
|
27-8-2013 15:09:08
Aan Sarah die het bericht gepost had: zijn jullie ondertussen al getrouwd in Salons 'De Vrede'? En zoja: hoe is dit verlopen? Zijn jullie er tevreden over? Wij zijn gaan informeren, maar de zaakvoerder leek ons wat een 'showman', wat wij minder hard vertrouwen...
|
|
sarah
13-10-2012
|
29-8-2013 9:48:36
hallo, wij hebben daar ons feest gedaan en het was echt super!! iedereen was tevreden over het eten en we kregen heel wat bof over het dessertbuffet.. hij is zeker te vertrouwen, hij lijkt een beetje show te verkopen maar hij is zo, zeker niet zo bedoeld..als ik 1 goeie raad mag geven, als je gaat om de rekening op te maken, vraag of je deel in zwart mag doen ;-) heb ik ook gedaan en we waren met 174 mensen en kheb er maar 150 moeten betalen.
|
|
Delphine
14-6-2014
|
20-4-2014 21:57:36
Dag Sarah, Een tijdje geleden vroeg ik je bevindingen ivm trouwzaal 'De Vrede' in Ichtegem. Ondertussen hebben we er toegezegd en hebben we zelfs enkele dingen kunnen proeven. Van het voorgerecht waren we overtuigd, de 2 geproefde hoofdgerechten vonden we iets minder. (kalfsfilet en runderfilet puur) Weet je nog wat jullie menu was/wat aan te raden is/wat minder?
We hadden ook enkele gerechten gevraagd om te proeven, die dan uiteindelijk helemaal anders gepresenteerd waren bij de proefavond (bvb. andere groentjes, andere saus enz.). Waren jullie gerechten op het trouwfeest exact de afgesproken gerechten?
Weten jullie nog of bijkomende pintjes bij de receptie aangerekend werden of in de prijs zaten?
Alvast bedankt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|