Terug naar overzicht
Onze bruidskindjes krijgen een knuffel van Noukie's (leeftijden: meisje van 2,5 en jongens van 5, bijna 2 en petekindje van 3 maanden)Mijn getuigen krijgen een zilveren armband met diamant, aangevuld met wat make up. Mijn aanstaande heeft nog niets voor zijn getuige, maar da's mijn probleem niet en daar houd ik me niet mee bezig.Onze ouders krijgen een kleine fotokader met daarin een zelfgeschreven gedichtje om hen te bedanken voor alles. Op die manier nodigen we hen uit voor een etentje en ze mogen nog een foto kiezen (van de kleinkinderen) om te laten vergroten. Ik wil geen foto van ons voor de ouders.Ze zullen trouwens veel gelukkiger zijn met een foto van de kleinkinderen (mijn schoonmoeder is al een hele tijd aan het zagen of ik een bepaalde foto van mijn zoontje en zijn nichtje niet wil laten vergroten, ik doe elke keer of ik vergeten bestellen ben )Dus voilà.Wat die gravering betreft, daarmee kan ik je dus niet helpen, sorry.-x-
http://www.origineelkadootje.com/huwelijksbedankjes.htmlIk denk dat er snoeppotten tussen zittengroetjesmaika
wij kunnen je misschien helpen , maar dan in stickervorm?neem vrijblijvend contact met ons op!www.tutje-en-kiki.com
Bij Boo-Kadee in Hove! www.bookadee.net
Hey!Het is nog wat vroeg, maar ik ga voor de getuigen en ouders gaan voor een nostalgische viewmaster met een schijfje waarin 7 foto's van de trouw in verwerkt zijn.1 van de 7 foto's zou een foto zijn van het bruidspaar met getuigen en ouders, getrokken in de fotofeesthoek.