Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoeppotten laten graveren

23-3-2012 10:47:52
hey bruidjes,

ik ben aan het brainstormen over de apparte bedankjes voor de getuigen,ouders en bruidsmeisjes

ik had in gedachten om de bruidsmeisjes oorbelletjes van hello kitty kado te geven en mijn getuigen zo een snoeppot met daarop gegraveerd :

bedankt dat je onze getuigen wou zijn

Kim & Jill

10-08-2012

weten jullie waar je zo een snoeppot kunt laten graveren ? het liefst regio antwerpen!

voor de ouders zijn we er nog niet uit

wat geven jullie zoal aan de getuigen,ouders en bruidsmeisjes ?

xxxx

Jill
10-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 997

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik23-3-2012 11:21:26

Onze bruidskindjes krijgen een knuffel van Noukie's (leeftijden: meisje van 2,5 en jongens van 5, bijna 2 en petekindje van 3 maanden)
Mijn getuigen krijgen een zilveren armband met diamant, aangevuld met wat make up. Mijn aanstaande heeft nog niets voor zijn getuige, maar da's mijn probleem niet en daar houd ik me niet mee bezig.
Onze ouders krijgen een kleine fotokader met daarin een zelfgeschreven gedichtje om hen te bedanken voor alles. Op die manier nodigen we hen uit voor een etentje en ze mogen nog een foto kiezen (van de kleinkinderen) om te laten vergroten. Ik wil geen foto van ons voor de ouders.Ze zullen trouwens veel gelukkiger zijn met een foto van de kleinkinderen (mijn schoonmoeder is al een hele tijd aan het zagen of ik een bepaalde foto van mijn zoontje en zijn nichtje niet wil laten vergroten, ik doe elke keer of ik vergeten bestellen ben )
Dus voilà.
Wat die gravering betreft, daarmee kan ik je dus niet helpen, sorry.

-x-

maika
3-8-2012
 Meld misbruik23-3-2012 12:15:21

http://www.origineelkadootje.com/huwelijksbedankjes.html

Ik denk dat er snoeppotten tussen zitten
groetjes
maika

steven

Meld misbruik23-3-2012 20:59:08

wij kunnen je misschien helpen , maar dan in stickervorm?

neem vrijblijvend contact met ons op!

www.tutje-en-kiki.com

pit
18-5-2012
 Meld misbruik23-3-2012 22:16:41

Bij Boo-Kadee in Hove!

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik24-3-2012 12:59:34

Hey!

Het is nog wat vroeg, maar ik ga voor de getuigen en ouders gaan voor een nostalgische viewmaster met een schijfje waarin 7 foto's van de trouw in verwerkt zijn.
1 van de 7 foto's zou een foto zijn van het bruidspaar met getuigen en ouders, getrokken in de fotofeesthoek.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...