Terug naar overzicht
Wat is jou budget? Wij huren eentje dat ook niet van een verhuurfirma is, maar van mensen die het voor hun plezier aan andere trouwers verhuren. De prijs is 250€, maar dit kan misschien een klein beetje meer worden omdat de afstand tot bij jullie langer is. Dit is voor 6uren en ze versieren de wagen.Dit is allesinds qua prijs al veel lager als wat ik bij verhuurfirma's gezien heb.Als je wilt, geef ik je zijn e-mailadres.
Hoi Jolien, bedankt voor je reactie... 250 EUR zat nog net wel binnen het budget, ik weet bij die firma's dat dat soms naar de 500EUR soms gaat, en dat vind ik wel veel, als je er dan twee nodig hebt. dus je zou me zeker een plezier doen met het emailadres :) stuur maar gerust een priveberichtje :) Bedankt!
Heykes,wij zijn ook geïnteresseerd in een volkswagenbusje. Onze trouw is op 11/08/12. Zou ik at e-mailadres ook even mogen? ThxEls
Hey, ik ben ook geinteresseerd! Wij trouwen op 16 juni 2012, omgeving kempen. Zou ik het emailadres ook mogen? Merci!
Hey, ik ben ook geïnteresseerd. We trouwen 4 aug 2012. Zou ik het mailadres ook mogen? Bedankt
Solie, zou je mij een berichtje kunnen sturen? Voor het geval ik de topic niet meer terug vind. Ik ga het morgen voor je opzoeken!
Ook hier interesse :-) Als het niet teveel moeite is, zou u ons het mail adres dan ook kunnen doorsturen? Wij trouwen volgend jaar, op 25.05.Alvast bedankt! Mijn mailadres: sylvievanbaden@hotmail.com
Sylvie, ik stuur je morgen een mailtje, eerst de website opzoeken.