Nu Online
Momenteel zijn er 412 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een extra videograaf gezocht!

24-3-2012 16:42:35
Een tijdje geleden heb ik onze videograaf vastgelegd. Hier ben ik tevreden over, maar ik had graag iemand gehad die een prewedding filmpje maakt. Een filmpje om af te spelen voor dat we de zaal binnenkomen.
Onze videograaf doet dat niet. Zou ik nu het beste een tweede videograaf nemen? Of is dat teveel en ook te duur?
Het liefst vanal zou ik een tweede (goedkopere) videograaf vinden om alleen prewedding filmpje te maken.
In de regio van Limburg. Iemand enig idee?
Groetjes!

Kelly
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 679

Patrick

Meld misbruik26-3-2012 16:57:58

Hallo Kelly
Ik denk ergens dat het wat moeilijk zal liggen om met twee videografen te werken.
Ten eerste zal dat al zeer duur uitvallen, je bent al vlug enkele uren kwijt om er iets moois van te maken want er moet tenslotte een verhaal in verwerkt zijn.
Het moet trouwens ook al op een ander tijdstip gebeuren.
En in elkaars vaarwater varen denk ik doen ze ook niet.
Het beste is nog eens vragen aan je videograaf want er is toch geen reden om het niet te doen, wat is daar nu mis mee, persoonlijk nog nooit gehoord. Daar krijg je alleen maar slechte referenties van.
Ik zou toch nog eens overleggen, je weet maar nooit, in het slechtste geval kan je nog annuleren maar de tijd kort ook al in zie ik.
Er zijn waarschijnlijk nog wel hobbycameramannen te vinden ook, eens googlen.
Veel succes.

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 14:58:48

Bedankt voor de tip!
Kent iemand toevallig een hobbycameraman die mij kan verder helpen?
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info