Terug naar overzicht
Klinkt super! Het gaat ongetwijfeld een fantastische dag worden!
Klinkt superrr !! x
Leuk!!7 september wordt een topdagje ;-)!groetjes!
Ja, 7 september wordt idd een topdag :-) hopelijk prachtig weer,hé!Kijk er echt al naar uit!Heb wel de indruk dat ik wat meer 'gas' mag beginnen geven, hier lopen de voorbereiding traagjes vooruit.Sandra ik las trouwens dat jij ook enkel voor het gemeentehuis trouwt, heb je een voorbeeld van een boekje voor een meer persoonlijke ceremonie of voorbeeldteksten? Niet iedereen geeft die blijkbaar graag prijs, wij komen uit een compleet andere streek dus geen risico dat iemand twee keer zelfde ceremonie ziet, zeker? groetjes en bedankt voor de leuke reacties!
Dag Lieselot,Zo een weertje als afgelopen zaterdag zou goed zijn...niet té warm, maar wel heel zonnig!! :-)Het belangrijkste om te regelen vond ik: datum en uur op gemeente vastleggen, feestzaal, fotograaf, DJ...en kleedje kiezen natuurlijk! Op sommige modellen zit tot 9 maand wachttijd...Wij trouwen idd enkel voor de gemeente en ik heb al 1 leuke tekst gevonden om te laten voorlezen door getuige of zo. Hij staat op laptop van het werk, ik zal je de tekst morgen bezorgen ;-)! Voor de rest enkel intrede- en uittredelied. En het zou bij ons in de gemeente blijkbaar heel snel vooruit gaan :-) dus met die tekst rekken we de tijd toch een beetje é...groetjes!!