Terug naar overzicht
deze ga ik ook volgen, wij moeten de hoezen ook nog huren en het wordt dringend :)
Hey An, ik denk dat wij dezelfde zaal hebben (OCR) Wij huren alle tafellinnen via onze traiteur. Deze kan er goedkoper aan komen. Misschien eens aan hen vragen (obers of catering)? Stoelen en krukjes hebben we besteld bij AWE Feestverhuur. Daar hebben ze die hoezen maar ze zijn inderdaad niet zo goedkoop. De 'gewone' hoezen met strik zijn goedkoper dacht ik. Groetjes!
Hey Lilabluestar... We hebben niet OCR maar De Kei Wij geven niet echt een diner, gaan wel een bbq doen. Ik weet niet of de traiteur tafellinnen heeft, ik moet morgen met hem bellen.Maar ik vrees er een beetje voor..Stom dat die hoezen zo duur zijn éh.Kwas al op de markt in Heusden Zolder gaan zien voor stof.Om eventueel zelf tafels er meer te overtrekken en een strik dan errond.Daar heb je al mooi stof voor 1,5 eur de meter.. Doen jullie nog wat speciaal qua aankleding van de zaal?Want dat zit bij jullie er ook niet bij he?groetjesAn
Ah haha ja dat is hetzelfde concept Wij hebben via onze traiteur ronde tafels (voor familie) en extra statafels (voor vrienden), en linnen voor over die tafels. Stoelen dus gehuurd bij AWE. Verder ga ik zelf zorgen voor kandelaars (Ikea), ik wou graag een klein bloemetje op tafel (bespreken met de bloemist) en tafelnummers op de een of andere manier duidelijk maken.Ik wil ook wat buitenkaarsen voor aan de ingang en voor op het terras, zorg ik ook zelf voor. En dat zal het zo stilaan wel zijn denk ik.Doen jullie verder nog wat?Groetjes!
Mijn schoonmoeder heeft ergens in nederland 15 van die dingen met strik gevonden voor maar 3€ het stuk :) We gaan ze gewoon zelf in de juiste kleur verven en klaar!
@ Lila: Ronde tafels voor de familie is wel sjiek hé. Bij ons mag mijn familie gewoon aan een rechte tafel zitten :-)Mijn hubbie zijn familie mag bij ons aan de eretafel zitten.Omdat hij maar 1 tante heeft en natuurlijk haar man (+ we hebben er een zeer goede band mee).Buiten aan de ingang gaan we een witte loper leggen en aan de zijkanten (net nog op de loper) van die buitenkaarsen (zo van die schaaltjes met dik lont).In de zaal gaan boven de dansvloer (je weet wel er zijn zo van die balken hé) allemaal witte pomanders hangen. Op de tafels gaat een halve (bordeaux) pompander staan met daar op het tafel nummer in/op. We werken met de kleuren bordeaux en wit vandaar.Om er niet een kakafonie van te maken in allemaal verschillende versieringen gaan we dus die pomanders daar in door trekken.
@ Stijn... weet je ook waar in Nederland?? Misschien wel eens de moeite waard om tot daar te rijden voor me? :-)
Heel tof! Ik ben er aan het maken als versiering voor in de kerk.Ik wou ook heel graag iets aan het plafond ophangen maar er zijn maar een paar van die ophangsystemen voor verlichting en je mag niks tegen het plafond 'duimspijkeren'.Veel succes nog en ik post hier wat foto'tjes na onze dag! Groetjes!
Hey heyOns trouwfeest gaat ook door in ORC in Diepenbeek, ik ben zelf ook nog opzoek naar 12 tafelrokken voor de staantafels. Ik ben ook wel geïntresseerd in het adresje van Nederland, waar hebben jullie die op de kop kunnen tikken? Zou je dit even kunnen laten weten waar precies? Zou heel fijn zijn.... Alvast bedankt.Groetjes Ramona
we hebben onze hoezen gehuurd bij een firma in bocholt (rudy's party service) en daar komen ze 12 euro. idd niet goedkoop, maar tis voor zo strech hoezen. even een extra vraagje: als jullie met een deel staantafels werken voor het jonge volk, zetten jullie daar dan ook naamkaartjes op? of zeg je gewoon tgn die personen dat er voor hun staantafels voorzien zijn?grtjs
Wij voorzien voor iedereen plaats aan de gewone tafels. Maar aan de dansvloer gaan we 6 staantafels bij zetten.Dat ze niet allemaal moeten blijven zitten om te praten.voorbeeld: de madammen gaan dansen mannnen kunnen aan de staantafels even blijven staan (als ze niet meer willen dansen).ze staan ook het dichtst bij de toog hihi..Voor ons komt dit heel mooi uit in de zaal..
Ik weet niet of je er nog iets aan hebt, maar bij Van craenebroek in opglabbeek verkopen ze deze zwarte strech overtrekken aan €7.95 het stuk...