Terug naar overzicht
Ik weet niet of het huren van decoratie zo goedkoop is, het zal er vanaf hangen wat je precies wilt. Wij hebben zelf onze decoratie gekocht maar we zijn tamelijk creatief geweest en we maken heel veel zelf. Op deze manier spaar je ook heel veel uit. Ons thema is Londen en we hebben gekozen voor cadeauzakjes met de britse vlag in bloempatroon (ik geloof dat het een 30 pence per stuk was, dat is een kleine 50 cent) en daar zetten we een klein bloempotje in zodat de bloemetjes mooi boven de rand uitsteken. Als je ntl echt high fashion decoratie wil dan kan je waarschijnlijk wel uitsparen door te huren maar anders hoeft decoratie volgens mij niet duur te zijn. Het onze heeft ookals voordeel dat het geen ramp is als er eens iets valt of zo: je bent nu eenmaal aan t feesten.
dit volg ik ook even op
Qua decoratie kan je ook veel vinden in winkels zoals Blokker, Leen Bakker, Hema, Casa, Ikea,...Voor jou gaat dit misschien niet meer, maar vb na Valentijn of na Kerstmis vind je heel veel mooie decoratie (vb rode hartjes, witte pluimpjes, ...) die ze tegen een heel leuk prijsje wegdoen :)
Action vind je ook veel en er is ook nog altijd Ebay