Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huur decoratie?

26-3-2012 8:12:53
Is er iemand die zijn decoratie huurt? Ik heb een website ( http://www.instylestyling.com/catalogus/ ) gevonden, maar wordt dat wel gedaan?
Ik wil graag een beetje de prijs drukken. Misschien op deze manier.

Kelly
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 774

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik26-3-2012 9:02:26

Ik weet niet of het huren van decoratie zo goedkoop is, het zal er vanaf hangen wat je precies wilt. Wij hebben zelf onze decoratie gekocht maar we zijn tamelijk creatief geweest en we maken heel veel zelf. Op deze manier spaar je ook heel veel uit. Ons thema is Londen en we hebben gekozen voor cadeauzakjes met de britse vlag in bloempatroon (ik geloof dat het een 30 pence per stuk was, dat is een kleine 50 cent) en daar zetten we een klein bloempotje in zodat de bloemetjes mooi boven de rand uitsteken.

Als je ntl echt high fashion decoratie wil dan kan je waarschijnlijk wel uitsparen door te huren maar anders hoeft decoratie volgens mij niet duur te zijn. Het onze heeft ookals voordeel dat het geen ramp is als er eens iets valt of zo: je bent nu eenmaal aan t feesten.

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik26-3-2012 9:16:18

dit volg ik ook even op

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik26-3-2012 9:41:29

Qua decoratie kan je ook veel vinden in winkels zoals Blokker, Leen Bakker, Hema, Casa, Ikea,...
Voor jou gaat dit misschien niet meer, maar vb na Valentijn of na Kerstmis vind je heel veel mooie decoratie (vb rode hartjes, witte pluimpjes, ...) die ze tegen een heel leuk prijsje wegdoen :)

An
18-8-2012
 Meld misbruik26-3-2012 12:01:08

Action vind je ook veel

en er is ook nog altijd Ebay

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...