Terug naar overzicht
Naar mij dan ook graag... ;)melissa.martens@scarlet.be
Oeee ook naar mij!! vanessa.roescher@telenet.be
niet voorbereiden gewoon zeggen wat er op dat moment je te binnen schiet! dat moet ook geen speech van 10minuten zijn hè. veel plezier met jullie zoektocht.
Sommige mensen hebben toch iets van voorbereiding nodig hoor :)Anders gaat er bij ons nie veel gezegd worden en da's toch een moment waarom je bepaalde dingen kan zeggen e tegen mensen die je liefhebt...Dus ik ga toch ook een 'spiekbriefje' bij me hebben :)
ik heb gewoon op mijn speikbriefje volgende dingen staan:* iedereen nogmaals welkom heten*iedereen al bedanken voor de fijne dag --> specifiek ouders en getuigen*zeggen dat onze videoman het gastenboek is, en ze daar dus een boodschap kunnen achterlaten :-) *iedereen smakelijk eten wensen, en geniet van de avond.
ideetjes, mogen naar mij ook altijd doorgemaild wordenwendy.mannaert@telenet.be
hey iedereen,stomme vraag misschien maar wanneer wordt er gespeecht?Is dat juist voor het eten als iedereen aan tafel zit?Groetjesjoeri
hey joeri! ik denk dat dat is voor het eten!ik wil ook wel een spiekbriefje zene, amai seg die moment, jij staat recht en iedereen kijkt naar u ! ni leuk hahahaha xxxxxx
Ik wil mij ook wel voorbereiden hoor!! :-)jullie kunnen een tekstje ook naar mij mailen: svanheuverswyn@hotmail.com