Terug naar overzicht
I <3 La Sposa Outlet :)
Wat leuk !!
Magisch moment hè... Geniet er maar van!
Oh proficiat! Zalig moment hè. Mijn kleedje komt ook van la sposa outlet, is zelfs van de collectie van 2010! Niemand die dat gaat merken zolang jij je maar een prinses voelt die dag :) En ik heb zo'n gevoel dat ons dat alle 2 gaat lukken dankzij la sposa outlet ;) Geniet er nog van! Groetjes
Hey!Maakt niet uit é...het is JOUW jurk en je zal er in stralen!!De prijs maakt helemaal niet uit...ik heb ook jurken gepast van 1800€ en meer...heb nu ook ééntje van rond de 1000€...en ik had eigenlijk nadien iets van ale, had beter ook nog is naar een outlet gereden...De prijs maakt niet uit ;-) zo lang jij je er gelukkig in voelt, is het prima!!En spannend dat je ze al hebt meegekregen...ik zit te wachten op een telefoontje voor mijn eerste pas!!groetjes!
Heel tof!!!Mijn kleedje komt ook van La Sposa, niets dan lof over deze winkel :)Ook al veel goede dingen gehoord van de Outlet shop; Zolang het maar HET kleed is, maakt het niet uit van waar het komt, hoeveel het kost of van welke collectie het is :)Groetjes!!!!