Terug naar overzicht
ik denk het niet ik heb ooit een bericht geplaatst en na het nog eens te lezen stonden er nogal details in over 2 andere bruidjes die ik ken en hun jurk . op het moment zelf ging het om mijn frustratie maar nadien had ik zoiets stel dat ze dit lezen of iem anders die weet dat het over hen gaat dan heb ik wel hun jurk verraden dus heb ik in blinde paniek gezocht maar niet gevonden uiteindelijk contact opgezocht met de moderator zij hebben mijn bericht gewist .
Ik heb hier ook al naar gezocht, maar ik denk eens gelezen te hebben dat ze dat niet doen omwille van de tips die de andere bruidjes misschien toch zouden kunnen halen uit dat bericht... Maar mocht het mogelijk zijn, dan weet ik het ook graag hoe dat kan! Ik volg! Groetjes
Nee, ik heb hier in 'n 'wroede colère' ook 'ns m'n hart gelucht maar had ook beter 2x nagedacht Ik heb toen ook contact opgezocht met de moderator, heeft't gewist. (Ben al blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft mogen doen,hihi)
Zou idd wel handig zijn, heb zo es per ongeluk 4 dezelfde posts gedaan en als je dan kunt wissen, is dat probleem meteen opgelost.
Hoe neem je contact op met de moderator?