Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vorige berichten verwijderen?

27-3-2012 14:09:21
Is er een optie om vorige geplaatste berichten te verwijderen? Indien dit niet het geval is zou het wel superhandig zijn :-)

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 853

tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-3-2012 14:23:41

ik denk het niet ik heb ooit een bericht geplaatst en na het nog eens te lezen stonden er nogal details in over 2 andere bruidjes die ik ken en hun jurk . op het moment zelf ging het om mijn frustratie maar nadien had ik zoiets stel dat ze dit lezen of iem anders die weet dat het over hen gaat dan heb ik wel hun jurk verraden dus heb ik in blinde paniek gezocht maar niet gevonden uiteindelijk contact opgezocht met de moderator zij hebben mijn bericht gewist .

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik27-3-2012 15:12:24

Ik heb hier ook al naar gezocht, maar ik denk eens gelezen te hebben dat ze dat niet doen omwille van de tips die de andere bruidjes misschien toch zouden kunnen halen uit dat bericht... Maar mocht het mogelijk zijn, dan weet ik het ook graag hoe dat kan! Ik volg!
Groetjes

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik27-3-2012 16:12:05

Nee, ik heb hier in 'n 'wroede colère' ook 'ns m'n hart gelucht maar had ook beter 2x nagedacht Ik heb toen ook contact opgezocht met de moderator, heeft't gewist. (Ben al blij te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft mogen doen,hihi)

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik27-3-2012 18:04:23

Zou idd wel handig zijn, heb zo es per ongeluk 4 dezelfde posts gedaan en als je dan kunt wissen, is dat probleem meteen opgelost.

Sara
22-9-2012
 Meld misbruik28-3-2012 16:41:44

Hoe neem je contact op met de moderator?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...